Kızlar, boylu poslu ve yakışıklı olmayan erkeklere karşı neden kötüsünüz?

Zaten boylu poslu ve yakışıklı erkekler varken öyle olmayan ben ve benim gibi erkekleri sevin demiyorum ama niye bizi erkek yerine hatta insan yerine koymuyorsunuz? Boylu poslu ve yakışıklı erkek bir hata yapsa kızlar "aman, ne olacak?" falan der ama öyle olmayan erkek yanından geçse söver.

Kızlar, boylu poslu ve yakışıklı olmayan erkeklere karşı neden kötüsünüz?
Cevapla