Ya arkadaşlar dayanamıyorum çok özlüyorum bana yardımcı olur musunuz?

5 aydır narsist manipülasyoncuyu görmüyorum. Benden alacağı hiç bir şey kalmayınca giden kişiyi acayip özlüyorum. Bana tokat atarken gözündeki öfkeyi teninde ki ter kokusunu sesinin tonunu acayip özlüyorum. Değişik biriydi çok farklı biri kendisi suçlu olurdu. Zaten başlı başına beni dövmesi suç değil miydi? Ama muhakkak ki etrafa kendini haklı gösterecek beni suçlu çıkaracak bir şey bulurdu. Kaç arkadaşımla bu yüzden aramı bozdu. Beni kullandı duygusal fiziksel şiddetin her türlüsünü uyguladı. Sonuç 6 aydır beni görmek istemiyor neden olabilir neden istemiyor ki ben ona ne isterse vermiştim halbuki.
Ya arkadaşlar dayanamıyorum çok özlüyorum bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla