Arkadaşlar çok üzülüyorum çok özlüyorum ne yapmalıyım?

Lütfen sonuna kadar okur musunuz? Ya her gün aynı soruyu benzer şekilde soruyorum çok özür dilerim ama gerçekten çok özlüyorum. Lütfen artık biri güzel bir cevap verebilir mi? Kız arkadaşımı sevgilim falan değil ha normal arkadaşımı çok özlüyorum. Beni engellemiyor kesinlikle ama uzak soğuk uzun zamandır görüşmüyoruz geçen yazdım evde olduğun zaman görüşelim dedim. Sadece olur yazdı o kadar ama benim hiç umudum yok. Ya nasıl arkadaşımı geri kazanabilirim. Biz onla hiç bir zaman can ciğer arkadaş değildik ama hiç bu kadar da uzak olmadık lütfen fikir verir misiniz? En son çok sık arıyorum çok sık yazıyorum diye kızmıştı biraz kırıcı konuşmuştu ama ben affettim. Haklıydı çünkü ben çok sıktım şimdi de böyle. Ya ben 31 yaşındayım bu yaşta bunu dert edinmem çok saçma biliyorum ama çok üzülüyorum. O yüzden her gün soruyorum kusura bakmayın.
Arkadaşlar çok üzülüyorum çok özlüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla