1 aydır beklediğim yazar mı diye gözyaşı döktüğüm özlemekten ölüp bittiğim çocuk dün yazdı ama böyle bir mesaj olamaz?

1 ay oldu kavgamızın üstüne en son da 15 gün olmuştu hiç konuşmayalı, büyük bi kavga etmiştik ve engellemişti, birden cumartesi günü yazdı ama ne yazsa beğenirsiniz.. soru işareti.. evet sadece? yazmıştı, ben de o akşam bakmayı gece de görüldü attım ama ertesi gün çok özlediğim için dayanamayıp ben de? attım. bu slak kimsin dedi bu sefer.. allahımmm bu kdr gülünç olamaz koskoca 33 yaşında bi adam bunu yapan şaka gibi.. ben de aynı oyunu oynayıp siz bana yazdınız siz kimsiniz dedim, şaka mısın xxxx diye kayıtlısın dedi, ben de kayıtlıysam neden soruyosun dedim, aradı açmadım, sonra mesaj attı yazma dedi, yok kimmişim tanımamış da, yok sesimmi duyduktan snra tanımış da, ulen biz büyük kavga ettik, o zmn konuşurken neden sinirli değildin gayet merhabalı nasılsınlı konuştu. arkadaşlar cidden amacı ne bunun?

1 aydır beklediğim yazar mı diye gözyaşı döktüğüm özlemekten ölüp bittiğim çocuk dün yazdı ama böyle bir mesaj olamaz?
Cevapla