Bir anlık kırıldığım için engellediğim çocuk aylarca yazmadı. Biri ölmüş gibi acı çektim?

Arkadaşlar ben tecrübeli onla bunla sevgili olan birisi değilim bir anlık engelledim gönlümü almaya çalışsın diye ben 1 haftaya gelir sanarken 8 ay oldu gelmedi. Biri ölmüş gibi hissettim ona aşık değildim ama enerjimi tüketti gerçekten. Bu yarım kalmak olduğu için insan bekliyor bana o kadar sevgi gösteren demek ki ben olmayınca başka kızları deneyebilecek abazanın tekiydi

Bir anlık kırıldığım için engellediğim çocuk aylarca yazmadı. Biri ölmüş gibi acı çektim?
Cevapla