Sevdim sevdalandım, en çok acı çeken belki de bendim aylarca. Aylar sonra yazdım ona kendime has şiirler ile, ama o bişey demedi... Ben hâla üzgün olan tarafım yıllarda geçse unutamam, sanki yaşamın bir mutluluğu kalmadı, Her şeyin sonu gibi oluyor. Gülümsüyorum herkese ama içimdeki acıyı bitmişliği benden başka kimse bilmiyor. Aşk bana göre kutsaldır, mantık aşkı değildi bende olan istem dışı atan kalpti. Kalbimi dinledim ve Aşık oldum güzel zamanlarımız oldu, ben öyle başka kimseyi de sevemem ki, Öyle bir yapım olsaydı önceden başkalarına Aşık olurdum... Kalbim sadece 23 yaşında ona attı ama o artık beni istemiyor yapacak bir şey yok. Ne zaman onu düşünsen kalbim ya acıyor ya da kelebekler uçuşuyor Ona karşı hep samimi oldum, Ona her sabah farklı özgün sözler yazardım, Ne zaman onu görsem gözlerim, onun gözlerinden alamazdı kendini. Bu yüzdendir işte doğal sevgim ve büyük acısı. İnşallah hayatta hep Mutlu Olur, Onun Mutlu olduğunu illa kalbim hisseder bende Mutlu olurum çünkü onu hep Seviyor Olacağım
Son kez yazdım ama olmadı, kalbimin acısı ne zaman geçer?
Anlattığına göre tüm kalbinle sevmişsin bu dönemde kaldı mı böyle Erkek hayret verici. Yazdıklarına baktım ve duygulandım senin tipindeki erkekleri hep Filmlerde görüyoruz, Kız arkadaşın neyi kaçırdığının farkında değil hatasını ne zaman anlar bilinmez, gerçi neden ayrdıldınız onuda bilmiyorum. Fakat ben ne dersem diyeyim sana katkım olmaz, Sen gerçek Anlamda sevmişsin Gerçek Aşık olan Dünyada azınlıktır. Normalde Aşık olup ayrılıp yeni sevgili yapar millet ama sen 1 Kişiye Aşık olup Tutulmuşsun acın çok büyük olacaktır. Kendine zarar verme yine de. Hayat devam ediyor ama onsuz yapacak bir şey yok umarım ilerde barışırsınız. Kız arkadaşının yerinde olmak isteyen eminim binlerce kız vardır şans işte kimine kimle geliyor garip dünya üzme kendini sende
Sana değer vermeyen birisi için böyle uğraşman onun için çok anlamsız o bundan hoşlanmıyor bile ama sen onun seni sevebilme ihtimali için uğraşıp duruyorsun, her şey bitti derken ummadığın yerde mucizeler açar dünyada milyonlarca kadın milyonlarca erkek var kendine gel hayata dön