Onu çok seviyorum ama bana karşı çok acımasız ayrıldık ama özlüyorum sizce yazsam mi?

Zaafimdi el oldun şimdi
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse kızlarla konuşuyor zaten gerek kalmadı sevse üzmezdi bilerek üzdü
Onu çok seviyorum ama bana karşı çok acımasız ayrıldık ama özlüyorum sizce yazsam mi?
Cevapla