Eşime onu aldattığımı söyledim fakat beni affetti. Her şey eskisi gibi olur mu?

Anlattım işte vicdan azabından ölüyordum. İlk 1 ay konuşmadık eve dahi gelmedi. Daha sonra eve geldiğinde ağladı ve beni sevdiğini affettiğin söyledi. Ne yapacağım?
Eşime onu aldattığımı söyledim fakat beni affetti. Her şey eskisi gibi olur mu?
Cevapla