8 yıllık ilişkim bitti. Bana artık aşık olmadığını söyledi, karnım ağrıyor, boğazım düğümleniyor. Ne olacak bana?

Asla hayal etmezdim bu duruma düşeceğimizi. Planlarım hayallerim hepsi yıkıldı, hayatımı onun üzerine kurmuşum 20 yaşında üniversitede başladık 28 yaşındayım. Evlilik geçirmiş boşanmış gibiyim o kadar yakındık, aynı evde yaşadık uzun süre. Ailesiyle sorun yaşadık, ailesini karşısına aldı benim için. Beraber büyüdük, karakterimiz birlikte şekillendi onun ilk sevgilisiydim, lisede yaşadığım çocukça flörtleri saymazsak o da benim ilk sevgilimdi. Şimdi dese ailemle barış karşı komşumuz olsunlar ona bile tamam derim, o kadar dipteyim ki arkadaşlar omurgasızım şu dönemde. Faydası olacağını bilsem yalvarırım ona ama acıma duygusundan başka bi geri dönüşü olmaz biliyorum. İçimdeki fırtınaları kontrol etmeye çalışıyorum karşısında küçük düşmek istemiyorum halen umudum var dik duruyorum. İş bulamadık doğru düzgün hayallerimize ulaşamadık tükendim dedi, haklı da. Bu sürede de bana olan aşkı bitmiş, salağım hiç bitmez sanırdım. Şimdi her derdine koşmak istiyorum yalnız yapamaz il değiştirir ev değiştirir yanında olmak istiyorum önünde büyük hedefler var destek olmak istiyorum ama ne zamana kadar bunu yapabilirim ki, kafam çok karışık zaten sıkıntılı bir dönemdi bir anda bütün gücümü kaybettim.

8 yıldır farklılıklarımızla başa çıkmaya çalıştık, ben de farkındaydım ama aşkının biteceğini ayrılığı seçeceğini hiç düşünmedim. Çok kararlı duruyor, uzun zamandır düşündüğünü söyledi geri dönüşü olmayacak bir iki hafta sonra pişmanım demesini beklemiyorum. Anca uzun vadede onu geri kazanabilirim gibi geliyor ama nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum, ölüm gibi çöktü üzerime yalnızlık. Hayatında biri yok onu iyi tanıyorum. Dışarıdan dimdik duran biriyim buraya içimi dökmek istedim onu geri istiyorum unutmak değil

8 yıllık ilişkim bitti. Bana artık aşık olmadığını söyledi, karnım ağrıyor, boğazım düğümleniyor. Ne olacak bana?
Cevapla