Erken yaşlarda hızlı ilişki yaşamak yaş ilerleyince heyecanı öldürüyor mu sizce?

çoğumuzun lise döneminde hızlı ve saçma ilişkileri olmuştur. şu an 23 yaşındayım ne bi ilişki yapma heyecanım var ne de biriyle tanışma hoşlanma heyecanı. bi şeyler tamamen bitmiş gibi. etrafımdaki saçma sapan bktan ilişki ve evlilikleride gördükçe daha da soğuyorum. anadolu insanı olarakta baskıda oluyor senden küçükler evlendi artık birini bul ne zamana kadar bekliceksin diye. ama ben beni gerçekten seven insanı bile tanımak istemiyorum iğrenme duygusu oluyor içimde.

Erken yaşlarda hızlı ilişki yaşamak yaş ilerleyince heyecanı öldürüyor mu sizce?
Cevapla