1 yıllık sevgilim vardı evlenme hayalleri falan kurduk ama evlenmeye tanışmaya ailesini getirmedi bende ayrıldım pişman olur mu?

Engellemiş beni sizce pişman olur mu ya da neden böyle yapıyor sizce?

1 yıllık sevgilim vardı evlenme hayalleri falan kurduk ama evlenmeye tanışmaya ailesini getirmedi bende ayrıldım pişman olur mu?
Cevapla