Çok güzel ilişkim var ve onu çok seviyorum. Eski sevgilimin yaptığı travmaları unutamıyorum ne yapmam lazım?

1 yılı geçti hala unutamıyorum. Tiksiniyorum midem bulanıyor. Aklıma geldikçe. Toprak bile kabul etmez onu. Çok korkunç bir insan. Sevgilimle çok zaman geçirirken aşmıştım. Destek oluyordu biliyordu her şeyi çünkü. Şimdi oda yok. Tetikleniyorum eskileri hatırlıyorum kafayı yiyorum. İlahi adalet ne zaman tecelli edicek? İçim soğumuyor

Güncellemeler
+1 yıl
Yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻 Aklım almıyor dualar ediyorum. Sakinleştirici müzikler dinliyorum. Olmuyor maalesef. İçimden bir ses intikam al diyor. Bazen büyü yap fiyorda uğraşmak istemiyorum. İlahi adalet tecelli edicek mi karma var mı? Ben bana yaptıklarına karşılık görebilecek miyim? İçim ne zaman soğucak?
Çok güzel ilişkim var ve onu çok seviyorum. Eski sevgilimin yaptığı travmaları unutamıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla