Sevgilimle 1 hafta ayrılma aşaması gibiydi ama hala arıyodu konuşuyoduk biri var mı hayatında diyodu. Bo gün barısalım dedi birlikte uyuduk ettik telefonuna baktım instasına ev arkadaşıyla konuşmuş. Komşuları diye sevdikleri kadının kızına sulanmıslar. Ben ablasını iktim sende onu ik bilmemne demiş (tam bu uslup) ev arkadaşı. Benim sevgilimde, baldız olalım zaten anasına gittim kizin benim dedim oda evet bende istiyorum hadi bi gidim onpa konuşayım demişmiş buda grup yapariz demis hayattan tiksindim serefszm
Kısacasi gorunce ben sinir krizi gecirdim anasini da seni de parcalicam dedim bagirdim falan keske yakin olsak kariyi komaya sokardım bunu da. Sonra dusundum zaten benim degilmis ki ben beklemiâtim onu. Rezil ettin kendini seytan sogudum senden demiş. Biz sakalastik sadece demiş..
Güncellemeler
+1 yıl
Bide en üzüldüğüm ben onla özelimi paylaşmıştım onla ilklerimi yapmıştım beni bunla tehdit etmesiydi p kadina gidersem yaparmis mis
Ayrılır ayrılmaz kız derdine düşmüş sinir krizi geçirdim şimdi suskun mu kalmalı?
Düşünsene bı karakterdeki biriyle hayatını birleştirmeyi düşünüyordum belkide. En iyisi kurtulduğun için şanslı olduğunu düşün
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet dusunuyordum tek hayalimdi birde.. saka diyor hala sence bundan sonra tamamen susmak mı gerekir yoklugumu anlaması icin. Gerci o anlamaz hemen kari kiz arar
İnsanlardan sadakat beklemek hata hele ki cinsel yönde. İrili Ufaklı aldatmayan insan sayısı 10000/1 den azdır bence. Böyle bir durumda duygusal bağ kurup üzülmek enayilik gibi hissediyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Düşünsene bı karakterdeki biriyle hayatını birleştirmeyi düşünüyordum belkide. En iyisi kurtulduğun için şanslı olduğunu düşün
Evet dusunuyordum tek hayalimdi birde.. saka diyor hala sence bundan sonra tamamen susmak mı gerekir yoklugumu anlaması icin. Gerci o anlamaz hemen kari kiz arar
Onunla iletişimi kesmelisin ki ne kadar kolay vazgeçebildiğini görsün. Buda onu kudurtur
Bu kadar rezilliğe ragmen halen onla konuşmak istiyon
Hayır artık napmak gerekir onu bilmiyorum
U
N
U
T
M
A
K
aynen şakadır şaka. bu arada türkçen yordu ablam
Cinsellik konu etiketine girmemesi icin mecbur kaldim sansurleyip degistirmeyee
İnsanlardan sadakat beklemek hata hele ki cinsel yönde. İrili Ufaklı aldatmayan insan sayısı 10000/1 den azdır bence. Böyle bir durumda duygusal bağ kurup üzülmek enayilik gibi hissediyorum.