İnsan nasıl yattığı kıza 2 gun sonra istemiyorum der ya psikolimi bozdu benim sizce neden neden?

Regl oldugum günlerin son gününde yaptık bunu ve birbirimizi özlemiştik , eski sevgilisi o aralar buna yazmıştı bu da kıza cevap vermiş büyük ihtimal ve bana biz yaptığımız halde hiç olmadık ki dedi, sonrasında da beni her yerden sildi engelledi, benim onunla ilki yaşadığımı bildiği halde

İnsan nasıl yattığı kıza 2 gun sonra istemiyorum der ya psikolimi bozdu benim sizce neden neden?
Cevapla