Beni terk etti ve tekrar barıştık ben yazdım o şekilde barıştık iki kere yaptı iki kerede ben yazdım suanda bir hafta oldu?

Beni sevdiğini söylüyor kendimden emin değilim sorumluluk çok seni seviyorum diyerek ayrılmışti şuanda herhangi problem yok ama benim içimde bir burukluk var onu seviyorum ama sanki istememişte ben zorlamisim gibi oldu ama o şekilde davranmıyor ama ben istemiyor gibide hissediyorum ama o şekilde davranmıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

Beni terk etti ve tekrar barıştık ben yazdım o şekilde barıştık iki kere yaptı iki kerede ben yazdım suanda bir hafta oldu?
Cevapla