ben bu hikayeyi çok yakın arkadaşımdan hatırlıyorum yaptığının doğru olmadığını bu kadar kıskançlığın zararlı olduğunu kaç defa söylememe rağmen devam ediyordu.. anladığım kadarıyla siz uzak kalınca yapamıyor yan yana olunca kumrular gibisiniz ama senin kıskançlığın karşı tarafı yıpratıyor ayrılıklara sebebiyet veriyor bu böyle devam ederse eğer şu an olduğu gibi artık sen adım atacaksın o sana gelmeyecektir çünkü bu ilişki yıprandı bittiği yerden kopsa umrumda olmaz ve hatta belki de başka arayışlar içine girmiştir bileee.. gitmeee
05 Yorumla
Soran+1 yılBaşka arayışlarda değil bundan eminim. Yanyana iken iyiyiz gidiyorum bende
Soran+1 yılSonuç ne oldu o arkadaşının
- +1 yıl
işte diyorum yaa yan yana iken çifte kumrular gibiler ben bile aynı ortamda iken inanıyorum sevdiğine o kadar yakın samimi içten görünüyor ki ama uzaklaşınca kara kediler gibi bana kalırsa arkadaşım suçlu çok üstüne gitti her konuda gerek ilgi gerek kıskançlık gerek fazla sevgi.. aldattı kaç kişiyle üstelik ortak tanıdığımız birine daha yazdı üstelik nişanlı iken ama ben bunu ona söylemedim zaten söylesemde ayrılmaz takıntı yaptı ama yine de devam etmeyi tercih etti şimdi nişanlılar ama eminim kaç kişiyle neler yapar yapar o
Soran+1 yılKim aldattı çocuk mu?
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılGit. Adam seviyor cabalamış. Gurur aşkı öldürür. Ve gurur yüzünden adamın üzerine çok gitme. Sen de benim gibisin. Sürekli tartıştık her yerden engelledim. Fotograflari sildim beni sevdiği için sürekli o gelirdi. Ablamdan başka yerlerden ulaşmaya çalışırdı. Sonuç yoruldu. Çok seviyordum deli gibi seviyordum. Hâlâ seviyor. Ama yoruldu. şu an uçurumun kenarındayız. Mahvolduk. Gururum yüzünden mahvettim. Hele şu an her şey o kadar tehlikeli ki her an her şey olabilir. Pişman olmadan git düzelt. Kendini değerli hisseder adam mutlu olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum. Çok değer veriyor çok seviyor ama yoruldu çabalamaktan. Biraz da sen çabalasan ne olur diyor bende hâlâ gurur yapıyorum. Uçak Biletimi aldım yanına gidip bir kaç gün kalacağım
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkiniz genel olarak nasıl bilmiyorum ama en azından burada anlattıklarına göre en fazla çabalayan o ya da en azından Gönül alırken falan uğraşan sevgilin yani bence onca emeğini görmezden gelme madem seviyorsun da yanına git sürpriz yap dediğin gibi ölüm var kalım var yarın başınıza bir şey gelse yine en çok birbirinizin canı yanar emin ol sokaktan geçen bir insan anlamaz sizin halinizden siz birbirinizi seviyorsunız berabersiniz madem ilişkiniz de ciddi ufak tefek şeyler yüzünden birbirinizden ayrı düşmeyin
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet en fazla o çabaladı ben hiç fedakarlık yapmadım şimdi uçak bileti aldım nasipse gideceğim yanına haftaiçi. Güzel yorumun için teşekkür ederim 💖
Gizli Üye(25-29)+1 yılneyi kıskandın ki
162 Yorumla
Soran+1 yılGereksiz bir şeyi kıskandım kime anlatsam haklısın diyor ama bilemedim
Cevap sahibi+1 yılgereksiz olduğunu düşünen sen olsan kıskanmazdın emin ol demekki karşı taraf öyle diyor. söylersen daha iyi yardımcı olabilirim
Soran+1 yılKendisinin halihazırda bir işi var fakat ayrıyetten stüdyo açtı arkadaşıyla. Orada da hem video hem fotoğraf çekimleri olacak profesyonel kamera ve aydınlatma sistemleri var. Sahibi benimki değil ama sık sık gidiyor amacı oradan hisse almak. Rahatsız olduğum şey ise oraya mankenler ve aşırı açık giyinen kızların rapçilerin gelmesi ve benimkinin her iş çıkışı oraya gitmesi. Gece 12 de falan dönüyor. Güveniyorum ona asla bir şey yapacağından şüphem yok fakat kızlar çok çok açık rahatsız oluyorum bir odadalar hepsi.
Soran+1 yılBu arada o stüdyonun asıl sahibi benimkinden büyük abi kardeş gibiler adamın çocukları var alt katta arada eşi falan da geliyor ortamı gittim gördüm o zamanlar o model kızlar yoktu hatta beni de çektiler ama istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılbaşkasını beğenmesi, baktığında tahrik olması mı yoksa gerçekten seks yapması mı kıskandığın şey?
Soran+1 yılHiçbirinden kıskanmıyorum çünkü yapmaz sadece bakması sinirimi bozuyor. O kadar açık kızlara illaki gözü değecek ve şunu da diyeyim beni çok beğenir bende açık giyinen biriyim çalıştığı yerdeki çalışanları bile çok beğenir beni ama yinede kıskanıyorum
Cevap sahibi+1 yılçevresinde kızlar olması onu senin gözünde daha çekici yapmış bak kıskandıktan sonra peşinde koşmaya başlamışsın. burada adam kazanıyor açıkçası
Soran+1 yılEn başından beri kıskançtım. Bu adamın işi erkeklerleydi. O zaman da böyleydim fark yok huyum bu. Kıskandım diye gtü başı oynamadı aksine o kızlarla beni tanıştırdı hastanede beni bilmeyen kalmadı
Cevap sahibi+1 yılonun bi yeri oynadı demiyorum ki, çevresinde kızlar varken sen onun peşinde daha çok koşar olmuşsun. kadınlara bu daha çekici gelir. itici gelse soğurdun peşinden onun bulunduğu yere gitsem mi diye soru sormazdın
Soran+1 yılKadınlar farkında değil tabiki , böyle ilişkimizi dışarı yansıtmıyoruz. Ve sevgiliden daha fazlasıyız uzun süre aynı evde yaşadık. Bana çok kez sürpriz yaptı , bende deprem bölgesindeyim şu an gönlüm el vermiyor böyle olmasına
Cevap sahibi+1 yılkıskanç biri olmayı bırakmalısın o zaman istediğim adam buysa
Soran+1 yılTamamen bırakamıyorum işte o da istiypr kıskanç olmasan ne iyi olur diye ona rağmen her dediğimi yapıyor
Cevap sahibi+1 yılmesele barışman değil barıştıktan sonra kıskanmaman bu kadar yani hani
Soran+1 yılBenim sorunum stüdyoya gitmesi , bakıyorum hikayelere full kız dolu. Orası ekmek teknesi olsa neyse ama kendi işi var akşam yorgun gelip bir de gecelere kadar orada takılması canımı sıkıyor.
Cevap sahibi+1 yılanladım bunu ama adama söylemişsin adam da bırakmamış bu işi sonuçta o seçimini yapmış. diyorum ki sen onun bu seçimine rağmen ilişkiye devam etmek istiyorum diyorsan onun kurallarına göre devam edeceksin
Soran+1 yılİşte bende diyorum ki bana şart koşmasın. Şartla ilişki mi yürür? Madem orayı tercih ettin güle güle dedim her yerden engelledim bana mesajlar atıp ailesini arattırıyor , kardeşimden ajanlık yapmasını istiyor. Gittiği yere gitmeyi keserse bize bir şey kaybettirmez , aksine kendimizi kaybediyoruz. bir getirisi yok oranın o da farkında.
Cevap sahibi+1 yılgüle güle dememişsin işte, yanına gitsem mi gitmesem mi onun hesabındasın şu an. adamın seçiminden sonra tamamen silseydin onu bu soruyu sormazdın sen yine de son bi kere rica et oraya gitme de hala gidiyorsa artık kıskanma hakkın olmaz ilişkiyi sürdüreceksen
Soran+1 yılGüle güle dedim ve her yerden engelledim daha sonrasında kendisi bize dair hiçbir şeyi kaldırmadı ve mesajlar attı kız kardeşimle anlaşmışlar. Aradan 3 gün geçti annesine demiş kızı ara iyi değil bir sinirle üzdüm onu demiş. Şimdi beni terk edip yine de bunları yapması biraz da olsa çabaladığını gösterir. Bende artık eskisi gibi burnu dik olmayacağım yanına gidip konuşacağım diyorum. Kendisi bana çok gururlusun burnun düşse almazsın der hep. Oraya gidip yüzyüze son kez konuşacağım ona rağmen hâlâ orayı tercih ederse döneceğim. Hep o fedakarlık yapacak değil. Hiç elimi taşın altına koymadım bu zamana kadar
Cevap sahibi+1 yılyani uzaktan kabul etmediği şeyi yanına gitmenin hatrına kabul edeceğini düşünmüşsün o bana çok mantıklı gelmedi yine de evet hani sen git söyle duruma göre
Soran+1 yılAmacım onu ikna etmek değil , adam akıllı benle konuşsa ben yine gitmesine bir şey demem. Bu kadar inat edilecek bir yer değil. O canımı sıkıyor. İlişkimizden daha önemli değil. Sen koca hastaneyi yönetiyosun bir stüdyoda ne işin var diyorum içimden. İletişim problemimiz var. Mesajla ancak bu kadar oluyor işte.
Cevap sahibi+1 yılşimdi de gitmesine bi şey demem diyorsun. adam da madem gidebilirim neden bu yüzden tartıştık diyecek. bence senin kafa karışmış karşı taraftan sadece konuşmasını mı bekliyorsun yoksa gitmemesini mi bi düşün derim
Soran+1 yılSorunum şu gidip saatlerce orada kalması. Asıl işinden akşam 19:00 da çıkıyor ve direkt oraya gidiyor gece 02:00 lere kadar. İşteyken rahatsız etmiyorum bu sefer orada diye de rahatsız etmiyorum biz ne ara sesli konuşacağız. Evlenince de böyle çıkar gider diye korkuyorum. Haftada 3 kere falan gitse neyse ya da çok durmasın. Zaten mesafe ilişkisi yani. Bundan 2 ay önce kıskançlığım yoktu stüdyo açtılar böyle başladı kavgamız
Cevap sahibi+1 yılbiraz objektif ve mantık çerçevesinde düşünürsen adama kimse karışmıyorken yaptığı şey işinden çıkıp direkt oraya gitmek ve 2lere kadar orada durmak. yani biri ona karışmazken böyle yapıyor. sen kural koyduğunda senin için vazgeçtiğinde ben kısıtlandım diyip erkek triplerine girebilir belki de evlilik yakın diye son bekar zamanlarında takılıp bu tarz şeylere doymak istiyor ondan b0kunu çıkarıyor
Soran+1 yılYani şu an bekarken tek yaptığı bu iken benim için vazgeçtiğinde triplenip daha beterini mi yapar diyosun
Cevap sahibi+1 yılevlendikten sonra sanmıyorum da madem nişanınız falan var sana güvence veriyor bırak takılsın evlendikten sonra zaten haftanın her günü gece 2 de eve gelemez yani ailesi bile ona hak vermez
Soran+1 yılDoğru diyorsun evlenince zaten gitmem , gidersem senle giderim dedi. Bazen çok kuruyorum kafamda açık kızlar çok geliyor oraya poz veriyorlar falan benimki orada oturuyor erkek adam sonuçta ne bileyim içim ondan rahat değil.
Cevap sahibi+1 yılben de senin gibi kıskanırdım, erkeklerin cinsel anlamda çok eşli olduğunu biliyoruz o yüzden kıskanıyoruz ama şunu unutma erkekler o rahat takılan kızları ciddiye almıyor o yüzden senin ilişkin zaten kesin olarak evliliğe gidiyorsa etkilemez gerisini de erkeğine bırakacaksın gerçekten istediğin adam oysa yani
Soran+1 yılCiddiye almaz ama takılır sonuçta tek başına koca şehirde ama ondan da benim şüphem yok hiç. Ya sık sık gittiğinde orada samimi olurlarsa diyorum kendi içimden. Kesin olarak evliliğe gidiyor DU 😅 o da diyor herkes sokakta açık giyiniyor bana ne giyiminden falan diye
Soran+1 yılŞimdi konuşmadık günlerdir sence arasam mı? Bileti aldım çoktan gideceğim sadece barışıp bir şeyleri aşıp gitmek istiyorum. Beni gördüğü an korkup problem olarak görmesi yerine daha anlayışlı yaklaşması ve tehdit olarak görmemesi için?
Cevap sahibi+1 yıltakılsa ne olacak? diyecek kıvama gelmen lazım. ayrıca acun ılıcalıyla birlikte değilsin, kızlar rahat olsa da cinselliği erkek kadar kolay vermezler işte acun ılıcalı falan değilse
Soran+1 yılTakılması normal mi sence? Acun ılıcalı olmasına gerek yok statüsü var diye bir sürü peşinde kız kpek olmuştu zamanında sırf beni tercih etti sevgili olduk diye. Cinselliği de her şeyi de birlikte yaşıyoruz biz öyle bir arayışı da yok ve ben de açık biriyim yani. Senden başkası bana çekici bile gelmiyor diyor. Ben bunlara inanmam yaptıklarına bakınca inanıyorum
Cevap sahibi+1 yılsana şunu söyliyim güzel kadın çok ama statü sahibi adam çok yok o yüzden ayrılırsan senin şansın daha az olabilir o yüzden benim diyeceğim bu çünkü ayrılsan bundan aşağı biriyle olmak istemiceksin ama o statüde bi adam seçilen değil seçen olur evlenmek için istediğini seçer ve 19 yaşında bakire biriyle yarışamazsın belki de. bunları söylemezler sana ama ben gerçekçi bi bakış açısı vermeye çalıştım umarım yardim etmisimdir
Soran+1 yılŞimdi konuştuk her şeyi dediğin gibi ciddi bir ilişkim var ve evliliğe gidiyor kolay kolay bitiremiyoruz kendisi de oradakilerin hepsi benden yaşça küçük abileriyim bunları düşünmen çok saçma dedi. Senin her şeyini beğeniyorum dışarıya bakacak bir sebebim de niyetim de yok dedi. yanına gelmek istiyorum bileti aldım dedim iyi ki demişim kendisinin planı varmış. İş ve toplantı durumlarımı ayarlayınca tatile gidelim dedi. Bende artık çoğu şeye göz yumacağım artık yoruldum böyle hayat geçmiyor. Başkası bizi böyle görse çok kolay ayırır birbirimizden
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle yani o senin erkeğin evlilik de olursa yasal haklar sende adam sana sağlamak için çalışacak avantaj sende yani kızları takmana gerek bile kalmicak
Soran+1 yılBende başkası için benden ayrılır diye düşünüyordum evliliğe nişanlılığa kadar sanki o zamanlar daha zor olur bırakmak. Çevremde çok aldatılan gördüm benim anne baba da ayrı olunca ister istemez böyleyim.
Soran+1 yılBu süreden sonra nasıl davranayım sence kıskansam bile hiç belli etmeyeyim dimi
Cevap sahibi+1 yılkıskançlık hissettiğinde tehlike olarak görmeyeceksin sadece. tehlike olarak görürsen tartışmaya girersin. emin ol maskülen olan erkek dışarda rahat rahat takılan kızlara sadece cinsel anlamda yükselir günün sonunda sen evliliği aceleye getiriyor gibi gözükmeden en yakın zamanda evlenmeye bak
Soran+1 yılİşte duygusal olarak bende ama cinsel olarak her defasında tatmin edemediğim için onlara yükselebilme ihmali beni korkutuyor ve kendi iş yerinde bizzat kalça yapıyorlar ve benimki bakıyor mecburen. Evlilik durumu da normalde Nisan ayında nişanımız vardı sırf benim bu durumlar yüzünden ertelendi yaza. dilini tutsan önüne dünyaları sererim diyor ben bunda bile bahane bulduğunu düşünüyorum hâlbuki tarihi veren de oydu düğün tarihini diyen de.
Soran+1 yılMesela kadın görünce ortamında veya hesabında aniden panikle ağlıyorum hesap soruyorum toplantısı varken üstüste arıyorum o durumda sakin kalsam sonrasında çözerim o an sinirlenip sonradan kavga çıkınca ben napmışım diyorum. Geçen bir kere sakin kaldım ve bana sakince açıkladı çok şaşırdım. Diğer türlü ayrılmamız gerekiyor diyor
Cevap sahibi+1 yılerkeğin başka kadınlara bakmasının sebebi kendi kadınını beğenmemesi onun tatmin etmemesi değil. erkek çeşitlilik sevdiği için başka kadınlara bakar ama sen onun karısı olduktan sonra baksa da anlam ifade etmeyecek. seni beğenmesi senin tatmin etmen önemli evet sizin aranız soğumaz bu şekilde ama bütün bunlar olsa da erkekler içgüdüsel olarak çeşitlilik arar, evli olduktan sonra bu konuda kendini otomatik kısıtlayacaktır zaten yani en azında bi limit getirecektir. yani bakmasını kişisel algılama, o kızların yerinde de olmak istemezsin erkekler seni arzuluyor sana bakıyor ama ilişki evlilik vermiyor yani öyle düşüneceksin
Soran+1 yılİşte karısı olduktan sonra ben rahatlayacağım sonuçta kavga etsek bile aynı yastığa baş koyacağız. Gittiği yerlere hep beni de götürecek falan. Şimdi ben burdayım kendi orada bazen aile buluşması yapıyorlar ben gidemiyorum bana da gel diyorlar ailesi falan ama sık sık nişan olmadan da gidemem. Zaten bir nişan olsun gerisi kolay. Babası çok vakit geçmeden düğün olur dedi. Şimdi hiçbir şeyiyim onun. Kıskansam bile çok göze batıyor. Ailesinin orada bile kavga çıkarttım herkes biliyor ne kadar kıskanç olduğumu. Evli olsam durum daha katlanılabilir olur
Cevap sahibi+1 yılben de katılıyorum işte
Soran+1 yılBir an önce alttan alıp evlenmeye bakmam lazım. Çok ön plandayım sessiz kalıp görmezden gelicem Çeyiz falan alıyorum hep onlara yoğunlaşayım kafam dağılır belki. Sırf canım sıkılmasın diye kendi Hastanesi'nde bana iş verdi onu bile şımarıklığımdan reddettim durduk yere. Tavsiyelerin için de sağol aydınlandım keşke böyle arkadaşım olsa da danışsam 😅😅
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle dediğin gibi yapmalisin rica ederim yine de çoğu zaman kadınlardan ve ortalama erkeklerden tavsiye almamaya çalış sana disney masallarını satacaklardır çünkü. gerçekçi olmak lazım. yani duyguların olsun ama duygusal davranma derim
Soran+1 yılİşte bu yüzden yakın çevreme bile anlatmıyorum , anlatsam inş barışırsın canım yaa diyorlar. Sadece beraberken örnek çift olarak gösterirler. Kavgalıyız diyince noldu bile demezler. Bir iki tavsiye istiyorum sadece çünkü bazen ben bile göremiyorum. ilişkiye dışardan birilerinin bakması lazım.
Soran+1 yılşu an konuşuyoruz ama tam anlamıyla barışmadığımız için soğuğuz. Bu süreçte nasıl geliyorsa öyle mi gideyim ona?
Cevap sahibi+1 yılilişkiyi yönetme rolünü ona verdiğini belli et sadece
Soran+1 yılHoşuna gider mi bu durum peki? Nasıl yapacağım her şeye olur diyerek mi
Cevap sahibi+1 yılher şeye olur demek boyun eğmek gibi değil bu durum sadece bi konuda onun yargısına güvenmek
Soran+1 yılEvet öyle de durmak istemiyorum sadece bu konuda ipleri onun eline vermek istiyorum. Bir de konudan bağımsız bir şey soracağım sana. Az önce konuşuyorduk kendisiyle bunun kardeşi var amca olacak yakında ilk yeğeni. Konu bebeğe ne alınacağa döndü neymiş varını yoğunu verecekmiş bende dedim ki bebek arabası beşiğini al bir de altın tak diye onlar zaten olacak her ay mama ve bezlerini de alıcam her ay kıyafetlerini alıcam diyor. Bu normal mi? Kardeşi de memur kız da memur ayrıyetten sevgilim onlara hastaneden iş verdi 5 k da oradan geliyor bunlara. Allah Allah dedim öyle diyince fazla ses etmek de istemiyorum ilk yeğeni sonuçta ama bizimde harcamalarımız olacak o dönemde. Sence bir dahaki demesinde nasıl yaklaşmalıyım? Tamamen sessiz kalmak istemiyorum.
Cevap sahibi+1 yılkardeşinin ve karısının maddi durumu mama ya da beze bile yetmiyorsa destek verilir tabi ama bu kadarı ya bi hevestir hani amca olacak diye şov yapmak istiyordur ya da açıkçası seni test ediyordur bu tarz konularda ailesine karışacak mısın falan diye. bir de adamın maddi gücü varsa yani yeğenine bunları yapsa bile size yetebilecekse yapar ama sadece bez bile aylık 2-3 bin arası tutuyor
Soran+1 yılYetiyor memurlar zaten ayrıyetten benimkinin verdiği işin de getirisi var 5 bin . Ben de heves olduğunu düşünüyorum çünkü kızın da abisi ailesi var ve şu an iki evin de ilk torunu olacak. Bez ve mama parasından haberi yok diye düşünüyorum aylık 3 4 bin yine verse bize yeter ama şu an yeter. Borcumuz falan yok diye. Nişan zamanına çocuk olacak bir de bana erteleyelim yeni bebek oldu derse şaşırmam. Anneme dediğimde seni deniyor olabilir dedi ama bu konuda neden denesin ki? Geçende de aynısını söyledi yine bir şey demedim.
Cevap sahibi+1 yılerkekler birlikte olduğu kadının para/altın hesabı yapan yani ferhunde gibi bi tip olup olmadıklarından emin olmak ister. parayı yönetme işine karışmak isteyecek misin istemeyecek misin bunu görmek istiyor olabilir. sen gerekeni yaparsın de geç, gerçekten evlilik olduktan sonra kendi çocuğu her şeyden önce gelecek zaten. sen istemesen de
Soran+1 yılÖyle diyeyim en iyisi bir alır iki alır zaten. Kendisi para hesabı hiç yapamıyor eline geldiğini harcıyor bundan korkuyorum. İlerde sen yöneteceksin parayı diyor. Yüklü miktarda para atıyor bana harcamayacağımı bildiği için. Bu yüzden abarttığı yerde müdahale etmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yıldeğişik biriymiş ben statü sahibi diyince otorite kurabilen biri sanmıştım
Soran+1 yılİş ve ailesinde otoriterdir. Bana gelince olmak istemiyor
Cevap sahibi+1 yılilginç
Soran+1 yılŞimdi konuşurken yine kıskanacağım bir durumdan bahsetti sessiz kaldım senin dediğin gibi tepki vermedim. Yeni yeni atlatırken bunları demesi de hoşuma gitmedi. Hastanesi'ne ünlü rapçiler falan geliyor belki tanıyorsundur. Rus kız aynı yaştayız , onun da hem sevgilisi hem menejeri benimkinin arkadaşı her gün hastanedeler ne zaman gitsem ordalar hastane yılbaşı partisinde bile kızın şarkısı çaldı. neymiş otururken kız çay getiriyormuş bunlara. bu arada kızla ben de arkadaşım oturur sohbet ederiz ama benimkine sarılıyor falan. Yabancı ve kültürü farklj diye bir şey demiyorum. Hastanede boş oda bulup twerk videosu atıyor acaba benimki bunları görüyor mu kameradan düşünmeden edemiyorum.
Cevap sahibi+1 yıldizi/film karakteri gibi kızsın anlattığın hikayenin gerçek mi değil mi diye düşünüyor insan. rus bi kız hastanede çalışıyor seninkine sarılıyor sonra boş odada twerk yapıyor sosyal medyada paylaşıyor falan ama sevgilisi de var
Soran+1 yılGerçek maalesef , arkadaşlarım bile onlarla aynı ortamda olmama inanamıyor fotoğraf atıyorum. Zaten ondan bu abartı kıskançlığım . Hastanede çalışmıyor kız , hastanenin muzik şirketiyle anlaşması var. Sefo falan sık sık geliyor o dediğim kız da. Onun sevgilisi de benimkinin arkadaşı çocuk benimkinin yanına gelirken kız da peşinden geliyor her yere. O partide bana sarıldı sonra benimkine yine , sessiz kaldım. İlk o kızın twerk videosunu gördüm tiktokta sonra sevgilim oraya getirtti beni tanıştık ön yargım kırıldı takipleştik , arkadaş olduk. Şimdi stüdyoya gitti yine onlar da gelecekmiş oraya. Aradım hayatım arıcam dedi bu yüzden sessiz kalayım diyorum.
Cevap sahibi+1 yılsenin yapın sence itaatkar mi yoksa dominant mı?
Soran+1 yılDominant ama artık yapamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılGitme ikiniz içinde biraz uzak kalmak iyi olabilir...
23 Yorumla
Soran+1 yılZaten uzak mesafe ilişkisi daha ne kadar uzak olabilir
- +1 yıl
Kafa olarak demek istedim ikinizde biraz kendinizi sorgularsınız belki bu süreçte
Soran+1 yıl3 gündür konuşmuyoruz şu an değil zaten haftaya Perşembe cuma gitmeyi düşünüyorum o zamana kadar barışma ihtimaliöiz de var
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır gitme
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilinizin sizden ayrılma nedeni kıskançlık olduğuysa, bir sürpriz yapmak ve yanına gitmek, ilişkinizi onarmak için yararlı olabilir. Ancak, sevgilinizin sizden ayrılma sebebi kıskançlığınızın kontrolsüz olması ise, yanına gitmek ve sürpriz yapmak onun gözünde daha fazla baskı ve kontrol olarak algılanabilir.
Bu nedenle, öncelikle sevgilinizle konuşarak neyin yanlış gittiğini ve nelerin düzeltilebileceğini anlamaya çalışın. Sizden ayrılma nedenini netleştirmeye çalışın ve eğer sorun kıskançlık ise, onun duygularını anlayışla karşılayın ve kendinizi açıklayın.
Bulunduğunuz deprem bölgesindeki durum da göz önüne alındığında, aceleci kararlar almak yerine, biraz bekleyip sakinleşmek daha iyi olabilir. Sonra, sevgilinizle konuşarak bir plan yapabilirsiniz. Sürpriz yapmak güzel bir fikir olsa da, ilişkinizi onarmak için iletişim kurmanız ve sorunları açıkça tartışmanız daha önemlidir.
310 Yorumla
Soran+1 yılşu an ikimizde inat olduğumuz için yazmıyoruz. Bileti aldım çoktan
- +1 yıl
hayırlısı olsun
Soran+1 yılKonuştum geleceğimi söyledim sizin dediğinizi de dedim aynen öyle düşünürdüm baskı hissederdim dedi ama işlerimi ayarlayınca tatile gideriz dedi. İyi ki demişim ben de artık akışına bırakmaya karar verdim
- +1 yıl
Gidecek misin peki
Soran+1 yılHayır uzaktan konuşup çözeceğim. Bilette yansın
- +1 yıl
Sen neredesin o nerede
Soran+1 yılİst adana
- +1 yıl
uzakmış uçakla gitmiyorsan
Soran+1 yılUçakla
- +1 yıl
o zaman iyi
+1 yılÖlüm var her an her yerde ölüm var. Sevdiğinizden uzaklaşmayın yanında olun sarılın. Bu dünya kimseye kalmayacak kavgalar olur tartışmalar olur ama şunu unutmayın ki halen nefes alıyorken sevdiğinizi öpün. Sonra toprağını öpersiniz pişmanlıklar içinde boğulur gidersiniz.
40 YorumlaSeviyorsan hiç bekleme kardeş. Bu gurur denilen illet başımıza bela oldu. İnsan sevdiğine eziyet etmez. Kim bilir ne haldedir şimdi garibim, yarın başına bir iş gelir çok üzülür pişman olursun. İnsan seviyorsa bazı durumlarda ödün vermeli. Evlilik fedakarlık gerektirir. Bugün yapmazsan evlenince daha zor olur. Mutluluklar dilerim.
10 Yorumla
+1 yılGururluyum diyorsun bumu gurur Allah aşkına 😅
Kaç kez ayrılıp barışmışsınız hemde senin kıskançlıkların yüzünden.. çocuk aptal galiba senin gibi birisi için cabalamış hatalı sen olduğun halde arayıp soran hep o olmuş ben karşımda senin gibi birisi olsa ayrıldıysam olay biter bir daha dönüp bakmam.. o farkında değil ama ona bir iyilik yap ve uzak kal ondan çünkü zannediyorum coksaf birisi sende bulmuşsun safını parmağında oynatıyorsun... İlişkileriniz insanı hayattan soğutuyor resmen15 Yorumla
Soran+1 yılKaç kere ayrıldığımı sana düşündüren nedir? 😃 İlişkilerde kavga olur ve hep o alttan alır hiç ayrılmadık ama kavga ettik. Bu çok normal. Kendisi 30 yaşında adam neyin ne olduğunu bilecek yaşta asıl saf olan benim hem uzak mesafe yürütüyorum hem karı kız içinde güvenmeye çalışıyorum. Çok sustum her şeyine kime sorsam sen haklısın diyor. Ben kendimi suçluyordum bir de. Ben her yerden engelleyip uzak durdukça kendisi beni arayıp darladı mesajlar attı kim kimden uzak duruyor şimdi?
- +1 yıl
Bu nasıl karmaşık bir ilişki böyle Allah aşkına? Çok ciddiyim bak yazdığın şeyler o kadar tutarsız ve karmaşık ki içinden çıkmak mümkün değil. Yazdığın soru başlığı detayını okuyunca toksik bir ilişki olduğunu anlıyorsun ama şu yazdıkların toksiklikten öte bir şey yaşadığınızı gösteriyor? Bu ilişki sana ve ona iyi geliyor mu önce bunun cevabını bul kendinde güzelim.. gurur yapıyorum dediğin yerler yapman gerekenlerdir belkide ama sen daha ne istediğini bilmiyor ve kendini tam olarak ifade edemiyorsun..
Soran+1 yılBen hep burnu dik biriyim. Kendisi ayrılmasına rağmen hâlâ ailesine kız iyi değil bir sinirle üzdüm onu arayın diyorsa ve kız kardeşimle sık sık konuşuyorlarsa ben de hâlâ çaba var diyorum. Biraz da sen çabala ben çok yoruldum demişti ki buna hak veriyorum , bu yüzden ayrılsa bile onu yapıyorsa ben de adım atmaktan kaçmam ilk defa böyle bir şey yapıyorum. Bunda deprem bölgesinde olmam da büyük etki ilk deprem gecesi küs uyumuştuk ve çok etkilendi bundan.
- +1 yıl
Anlıyorum, diyecek pek bişey yok yani umarım ikiniz içinde her şey güzel olur ama şahsi fikrim sağlıklı bir ilişkiniz yok maalesef..
Soran+1 yılSağlıklı olmadığının bende farkındayım sevgilim de farkında. Yan yana gelince bizden iyisi yok. Tatiller , arkadaş ortamlarımız , iş yerindeki tavrımız örnekle gösterirler. Dışarı yansıtmadığımız taraf da bu işte
bu ne toksiklik, içime işledi resmen. siz hiçbir şey yapmıyorsunuz ki bu ilişki için.
gururmuş, yerin dibine batsın! gurur kibir demektir. kibir en sevdiği günahtır şeytanın.
sağlıklı hiçbir ilişki yok ki çiftler gurur yapsın.
neden sonra ayrıldık, neden sonra..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaşım bence kesinlikle gitmemelisin
Yorumlarda söylemişsin gördüm. Oraya gidince kalacağın yerden oteline kadar çocuk ayarlayacak. Senden ayrılan ve kızdığı için terk eden de o. Sana kızgın birine emrivaki yapıp otelini mi ödeteceksin? Düşünsene birisini terk ediyorsun ve çıkıp geldi diye kalacak yerine kadar ayarlamak zorundasın bu ekonomik şartlarda bir de. Bir bir de merak ediyorum ya oraya gittiğinde istemezse seni?
çok seviyorsan başka yollar bul karşısına çıkmak işleri daha da kötü yapabilir
025 Yorumla
Soran+1 yılBizim durumumuz sevgililikten daha fazlası mıç mıç olup ertesi gün ayrılmıyoruz ki ayrılsak bile yine bana madddi manevi destek olur yine işimle ilgilenir . Benim kalacak durumum da dönecek durumum da var şükür. şu an kızgın değil annesinin anlattığı kadarıyla kızı bir sinirle üzdüm onu arayın sorun demiş. Kız kardeşime de ajanımsın ablanın her hareketini bana söyle demiş yeni öğreniyorum. Zorunda değil öyle de görmez çünkü her ay gitttiğim bir yer. Ekonomik şarta gelecek olursak durumu çok çok iyi Türkiye şartlarında oteller zaten tanıyor ve oldukça indirimi oluyor.
Cevap sahibi+1 yılama onun sevgilisi değilsin ve ona bağlı bir şey yapmak gurur kırıc bence şahsi fikrim bu ve gidince planın ne nasıl özür falan mı?
Soran+1 yılOnun hâlâ sevgilisiyim , sadece ara verdik diye düşünüyorum bunu düşündürense hâlâ WhatsAppta ben varım ve baş harfim tarihimizi falan koymuş. O günden beri duruyor. Bu zamana kadar hep planlı gittik bir kere de sürpriz yapmak istiyorum. Uçak biletimi aldım zaten , iş yerine varmadan resepsiyondaki kızı arayıp haberleşicem ona göre misafiriniz geldi diyecek benimkine ve ben giricem. Şaşırır eminim hoş geldin hayatım falan der bunlardan emin olmasam bu kadar hayatta kılımı kıpırdatmam.
Cevap sahibi+1 yılablam adam kıskançlığından ötürü terk etmiş ama belki an hoş geldin deyip sonrasında konu kıskançlığına gelecek süreç 1 ay daha uzamış olacak sadece Sen aştın mı peki kıskançlığını
Soran+1 yılKonuyu açacağım zaten orada konuşmayız ama akşam oturup konuşacağız eğer orta yolu bulursak devam ederiz bulamazsak ben geri döneceğim.
Cevap sahibi+1 yılarkadaşım yani oraya seni terk eden çocukla tartışmaya pazarlık yapmaya gidiyorsun bana hiç akıllıca gelmedi hiç. bu hamleri yapan birisi yelkenleri suya indirmiş olmalı gurur falan diyorsun ama af dilemeye falan gitmeli gibi geliyor bana. senin aklındaki pazarlık. pazarlığa açıksa ulaş bi numaradan konuş bence. yine sürprizini yap ama o gün gelince ama bu durum tamamen zor durumda bırakmak birini sadece kıyamadığı için orada sana kibar davranacak belki de. umarım kötü olmaz senin için hayırlısı olsun hakkınızda
Soran+1 yılİstesem şu an ulaşırım bir numaraya ihtiyacım yok o günden beri yazdıklarına da cevap vermiyorum geleceğimi söylemeli miyim bilmiyorum ama hiç söylemek istemiyorum. Yüzyüze konuşmak amacım ve onu şaşırtmak istiyorum. Zaten gideceğim güne kadar yazacak büyük ihtimalle olur da bir ihtimal yazmazsa zaten gideceğim
Cevap sahibi+1 yılaşağıda birisi yazmış senin kıskançlığının aşırılığıysa mesele bu onun için güzel bi sürpriz olmayabilir hatta daha da baskı altında hissedebilir. hatta korkabilr bile ben korkardım. yapacaklarının sınırları olmayacağı gibi gösterebilir seni. şu an ilişkinizi kurtaracak tek şey senin akıllıca kararlar alıyor olman ya da bu özelliğinden pişman olman gibi görünüyor. dediğim gibi hayırlısı olsun
Soran+1 yılEvet gördüm onu ama korkutmak yerine amacım uzlaşmak eğer uzlaşamıyorsam akşamına geri dönerim hiç sanmıyorum beni bırakacağını da ben yine de dönerim eğer anlaşamazsak. Zaten ben ne zaman gitsem beni de stüdyoya götürüyor. Sonra düşünüyorum kötü bir şey olsa orada bana der miydi? Haberim bile olmazdı
Soran+1 yılşu an hiçbir şekilde konuşmuyoruz ve kardeşimden haber almaya devam ediyor. Geçen gün yazmadım diye çok özlemişti , bende şu an çok özledim acaba arasam mı diyorum? Bide depreme yakalanmaktan korkuyorum ya yakalanırsam ve bir şey olursa diye düşünüyorum.
Cevap sahibi+1 yılUzlaşmaktan kastın ne? daha önce uzlaşamadığınız konuda yanyana gelince nasıl uzlaşacaksınız? ve terk eden biri zaten pazarlığı kapatmıştır. nasıl pazarlık edeceksin? Gidip sen ne istersen bundan sonra böyle olacak. özür dilerim vs dersen bi ihtimal iyi olur gidişin. onun dışında tüm senaryolar hüsran
Cevap sahibi+1 yılBence ara. kaybetmek istemiyorsan önce telefonda özür dile ve kıskançlık kibir çok büyük günah vazgeç. yprumları okuyorum yaşı büyükmüş falan hep o dönüyormuş. bu yaşta bir adam terk ettiyse artık kolay dönmez. kendisi sabretmiş olmamış ya vazgeç kıskançlığından ya da yıpratmayın birbirinizi. ilişkiniz net toksik.
Soran+1 yılİlk defa bunun tartışmasını yapıyoruz. Kendisiyle 2 ay görüşmedim ve beni yanına getirttiği an gecesi stüdyoya götürdü sabahın 6 sına kadar ordaydık. Sevgililer günümüz akşam orada geçti ne var orada bu kadar anlamıyorum hiç sorun etmedim o zamanlar iş vs diye ama bku çıktı. şu an onu aramamı sormamı bekliyor amacı beni inatla ikna etmek. Özlüyor biliyorum ama ikimiz de inat ediyoruz. Gidince o da benden özür dileyecek ben de.
Soran+1 yılKendisi terk edip hep kendisi döndü dediğim gibi WhatsAbında hâlâ ben varım niye dönmeyecekse kaldırmıyor o zaman?
Soran+1 yılTerk etme dediğim de ayrılma bile değil hiç ayrılmadık kavga ettik ayrılıyorum senden dedi ve akşamına bana bilgisayar siparişi vermiş bildirim geldi mi diyip aradı geçen
Cevap sahibi+1 yılarkadaşım onun şartlarına göre oynamayı düşünmüyorsan kesinlikle gitmemelisin. bu işin sonunda gözyaşı var. belli ki kıskançlığın bunaltıcı derecede ve o da yorulduğu için bırakmış. bu huyundan vazgeçemiyosan nadasa bırakın ilişkiyi
Cevap sahibi+1 yılsenin onu onun da seni seviyor olması bu ilişkinin bu şartlarda devam edebileceği anlamına maalesef gelmiyor. gurur yapmayacağım diyorsun ama oraya gidip adama daha önce sorduğun ve yanıtını verdiği bir soruyu tekrar soracağını söylüyorsun. sen hiç bir şeyden vazgeçmemişsin ki. gurur yapıyorum diyorsun ama birinin yanına gitmek gururdan vazgeçmek değil onun sözünü dinlemek bir şeyden vazgeçmektir. senin gidip yeter ki yanımda ol ben sana güveniyorum gözüm kapal demen lazım. oraya gidip ya ben ya şu bu dersen oraya kadar gidip küstahlık etmiş olursun. adam zaten seçimini yapmış.
Soran+1 yılMesela o stüdyonun sahibi bizim evimiz yapacak kişi mimar adam da o gün otururken yarın bir gün ayrılsanız yine birbiriniz gibi birini bulursunuz dedi. Bana senin huyun bu vazgeçemezsin ama en aza indirebilirsin dedi. Ben de kendimi kontrol etmeyi öğrenicem , çünkü bazen çok yaşanılmaz derecede oluyor farkındayım. Gittiğimde stüdyoya gitmene bir şey demicem diyeceğim zaten ilerde yapmayacak böyle şeyler diye düşünüyorum. En azından gittiği tek bir yer var. Anlayışlı olsam dünyayı önüme serecek bir adam kendisi ama benim çenem susmuyor 🥺🥺
Cevap sahibi+1 yılstüdyo ne ne iş yapıyo
Soran+1 yılZaten ben orayı değil kendimi seçiyorum diyor. Ben bazen işlerinde engel oluşturuyorum ona , benim sayemde yapacağı yerde bana rağmen yapmış oluyor. Yurtdışına çıkıyor mesela modum düşüyor hemen arkasında olmam lazım karşısında değil 🥺
Soran+1 yılHalihazırda kendi işi var bir de bir abiyle stüdyo açtılar adam eski yönetmen. Kanal gibi bir şey açacaklar YouTube da içerik üretimi olacak. Onun yanında kızlar falan fotoğraf çektirmeye geliyorlar oraya ünlü rapçiler falan onların arkadaşları da. Bu da orada video çekecek , konuk alacak soru cevap tarzında ekranda olacak. Bu işlere lafım yok da kızlar geliyor mankenler falan fotoğraflar çektiriyorlar
Soran+1 yılOrtağı olup hisse alacak plan bu şu an iş kurulma aşamasında daha
Soran+1 yılŞimdi o rapçinin hikayelerine bakıyorum full kız dolu
Cevap sahibi+1 yılsevgilin o mankenlere sarkıyor mu ya da arkadaş mı oluyor?
güvenmiyorsan ayrılmakta haklısın
Soran+1 yılÖyle bir durum yok ya da ben bilmiyorum ama yapmaz yapacağını sanmıyorum bir odadalar ama konuşup sohbet ediyorlardır kesin. Şimdi konuşmadık günlerdir sence arasam mı? Bileti aldım çoktan gideceğim sadece barışıp bir şeyleri aşıp gitmek istiyorum. Beni gördüğü an korkup problem olarak görmesi yerine daha anlayışlı yaklaşması ve tehdit olarak görmemesi için?
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılDepremden beri arayıp sormadiysa boş ver bence zaten o terketti diyorsun. o kadar deprem oldu insan bir arayıp sormaz mı kendini suçlu hissetmez mi yaaa
13 Yorumla
Soran+1 yılŞaka mısın? Öyle bir şey yazılmış mı oku bakayım. Ailemin kalacak yerine kadar ayarladı. Olumsuz düşünmeye ne meraklısınız
- +1 yıl
İyi ne halin varsa gör
Soran+1 yılOkumayı öğren yargılamak yerine
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bence alacağını almış iş ciddiye binincede kiskancligi bahane edip ayrılmış. Daha fazla uğraşma derim üzülen sen olursun.
19 Yorumla
Soran+1 yılAlacağını aldı evet beni aldı , nişanımız yazın. İşi kendisi ciddiye bindirdi ben evlenelim demedim.
Soran+1 yılNe alaka ya aileler biliyor gidip geliyoruz. Barıştık zaten saçma düşüncelerini kendine sakla
Soran+1 yılSana mı soruyorum? Burada kaç kişi olumlu yorum yapmış onların tavsiyesini aldım seninkine ihtiyacım yok.
Soran+1 yılOkumadım ama bence haksızsın aşko. Neyse ki barıştık mutluyum
Soran+1 yılAynen canım gbye
Bu kadar kıskanç olup aynı zamanda gururlu olmak da ne bilim. Biraz rahat olsanız ne olur ki. Bence hazır çocuk ayrılmış incelediği yerden koparın yoksa yalama olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİstediğin şehre gidebilirsin kimse karışamaz senin hayatın ve seçimin!!
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yıltaş yerinde ağırdır bence gitme sende biraz ciddi tavrını koy
24 Yorumla
Soran+1 yılHep ciddiydim hep gururluydum nereye kadar?
- +1 yıl
sonuna kadar
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte
Soran+1 yılÇok denedim bu gururun bana yararını görmedim. Burnun düşse yerden almazsın diyor. Ben bir şeyde inat ediyorsam odur diyorum.
+1 yılŞu gururu bırakın artık bı kenara hep ilk adımı da erkeklerden beklemeyin seviyorsanız sizde yapacaksınız biseyler bencede gitmelisin yanına
05 Yorumla
Soran+1 yılGidicem nasipse
Soran+1 yıl1.5 yıl
- +1 yıl
@jöh06 hayırdır benim görüşümun altına neden yorum yapıyorsun git direkt yap benim yorum ne alaka
Yaw millette var şikayet ediyor bizde sömüre sömüre bulamıyoruz
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye bulamıyosun kız 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Çok iyi düşünmüşsün, git bence de…İnan bana hayat kısa, üzmeye kırmaya değmiyor kimseyi…
00 Yorumla
+1 yılSen ne yapacağını biliyorsun. Süper bişey yapmış olursun. umarim mutlu olursunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa böyle gereksiz kıslançlıkları ve bunun üzerine de gereksiz gururları hiç sevmiyorum 🙄🙄
13 Yorumla
Soran+1 yılEee napim sevmiyosan
Cevap sahibi+1 yılSen de buldukça bunamışsın
Soran+1 yılNeyi bulmuşum
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe bu gurur ya burnun mu yere düşecek üzür dilemeyi öğrensen
01 Yorumla
Soran+1 yılKendimi de haklı gördüğüm için yapamadım işte. aradım az önce konuştuk her şeyi ciddi bir ilişkim var ve evliliğe gidiyor kolay kolay bitiremiyoruz kendisi de oradakilerin hepsi benden yaşça küçük abileriyim bunları düşünmen çok saçma dedi. Senin her şeyini beğeniyorum dışarıya bakacak bir sebebim de niyetim de yok dedi. yanına gelmek istiyorum bileti aldım dedim iyi ki demişim kendisinin planı varmış. İş ve toplantı durumlarımı ayarlayınca tatile gidelim dedi. Bende artık çoğu şeye göz yumacağım artık yoruldum böyle hayat geçmiyor. Başkası bizi böyle görse çok kolay ayırır birbirimizden
Kesinlikle gitme kuzum, biraz ayrı kalmanız yalnız kalarak kafanızı toparlamanız daha iyi olacak.
11 Yorumla
Soran+1 yılBiz hep ayrıyız. Ayrı olduğumuz için bu tür kavgalar. Uzak mesafe işte... Ona sürpriz yapmak istiyorum çok seviyorum
Tipik kezban tavırları... ne istersen onu yap abla içinden nasıl geçiyor jdjdjdjd
01 Yorumla
Soran+1 yılBarıştı aşko gerek kalmadı yazmana
Bence vazgeçme gurur da yapma ne kaybedersin ki senin için doğru kişi olduğuna inanıyorsan ve yokluğu işini yakıyorsa durma.
07 Yorumla
Soran+1 yılBenim için gerçekten doğru kişi olduğuna en içten kalbimle inanıyorum. Beni benden daha çok düşünen birisi. Ayrılsak bile bana harçlık atar , işimi bile kendisi kurdu. Ben ondan razıyım
Soran+1 yılDurumu iyi ve statüsü de oldukça iyi bu bile kıskanmama yetiyor. Kızlar çevresinde umut bey umut bey diye dolanıyor ama beni de biliyorlar çok iyi anlaşıyoruz kızlarla.
+1 yılSeni gerçekten sevdiğine inanıyorsan ve değer verdiğini hissediyorsan bu şekilde onu yıpratmamalısın. Yarınımız belli değil, o yüzden git ve özür dile…
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBence sen tedavi olmalısın. Kıskançlığından dolayı terkedilmişsin, birde terkeden adamın yanına gitmelimiyim, diye soruyorsun. Birde, çok gururluyum, diyorsun. Gururlu insan terkedenin peşinden koşmaz, ayağına hiç gitmez bikere
01 Yorumla
Soran+1 yılSana mı soracağım olup olmayacağımı? Sevgilinin karşısında modeller gelip poz verip video çekilip gecelere kadar gelmese ne düşünürdün? Terk etmesine rağmen kardeşime dönüp ben haber alamıyorum ablandan ne yapıyor bana anlık olarak yaz demez. Baş harfimi durumundan kaldırırdı istemese. Ayrılsak haksız olsam bile dönüyor bana. Bir sinirle yaptım demiş annesine çok kırdım bal gibi kızı demiş. Bunu duysan gitmez misin? Hâlâ seviyoruz birbirimizi sonuçta
Alakasız ama oteli ayarladığınız da erkek arkadaşın yanına girebiliyor muydu yoksa dışarda mi buluşuyorsunuz
06 Yorumla
Soran+1 yılGirebiliyor ne alaka ama
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılAz önce annesini aradım çok üzgün kötü geliyordu sesi dedi. Haftaya kadar barışır mıyız bilmiyorum haftaya alcam bileti yarın yine deprem olacak diyorlar Allah izin verirse buluşuruz diyeyim
+1 yılEmin ol isine gelmedi salla gitsin daha sonra bunu sorup ugrastigina bile gulceksin
02 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi konuştuk her şeyi ciddi bir ilişkim var ve evliliğe gidiyor kolay kolay bitiremiyoruz kendisi de oradakilerin hepsi benden yaşça küçük abileriyim bunları düşünmen çok saçma dedi. Senin her şeyini beğeniyorum dışarıya bakacak bir sebebim de niyetim de yok dedi. yanına gelmek istiyorum bileti aldım dedim iyi ki demişim kendisinin planı varmış. İş ve toplantı durumlarımı ayarlayınca tatile gidelim dedi. Bende artık çoğu şeye göz yumacağım artık yoruldum böyle hayat geçmiyor. Başkası bizi böyle görse çok kolay ayırır birbirimizden
- +1 yıl
Sana faydasi yoksa sallq
+1 yılKesinlikle git yaaa. Ne zaman öleceĝimiz belli değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım bileti zaten gideceğim 🥺
Kıskançlığını kontrol altına alman lazım yoksa mutsuz olabilirsin ilerleyen zamanlarda
01 Yorumla
Soran+1 yılBunun farkındayım ama bu konuda kime desem haklısın diyorlar
+1 yılsonuçta senden ayrılmış sen neden onun ayağına gidiyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldı fakat ondan sonra yazdı bana kaç kere cevap vermedim annesine ve kardeşine arattırdı. annesine döndüm onunla konuştuk. WhatsApp durumunda hâlâ baş harfim ve tarihimiz duruyor
Tabi tabi git beklemen hata hatta şeyde yapabilirsin sevdigini ispatlamak için yayan git
00 Yorumla
+1 yılÇok kıskançsın ve çok üstüne gitmişsin fazla, gitmemen gerekiyor.
00 Yorumla
+1 yılSeni terkeden birinin neden ayağına gidiyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılOnunla hiçbir zaman "biri " olmadık. Ayrılsak bile hep beni düşünür maddi manevi. zamanında ben de çok terk ettim hep o geldi. Ona çok eziyet ettim. Yine de çabaladı ama artık yoruldu. Benim huyum da kıskançlık bu ayrılmada ben haklıyım büyük çoğunlukta. O diyor benim istediğim ben diyorum benim istediğim olacak.
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ayrılın daha iyi
01 Yorumla
Soran+1 yılNedenmiş
+1 yılAbartmamak lazım
01 Yorumla
Soran+1 yılNe konuda
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Gittt ortalığı birbirine katt
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri değilim 😅 ama beni gördüğü an öyle olacak sanar
Gizli Üye(25-29)+1 yılveriyomussun niye evlensin senle seni yaşamis zaten
11 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu anladığına emin misin kezbansu
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. neyin gururundasin zaten ara barış
00 Yorumla
+1 yılHerşeyin aşırısı zarar
00 Yorumla
+1 yılKıskançlık kötü ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsan peşinden gitmelisin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Heyyy orada kimse yokmu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ne yaşıyorsunuz anlamak imkansız
01 Yorumla
+1 yılÖncelikle geçmiş olsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Gamzedeyim deva bulmam
00 Yorumla
+1 yılGereksiz neden kiskanilir ki
00 Yorumla
+1 yılÇok kıskanç olmak iyi değil yaa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılburçlarınız ne
01 Yorumla
Soran+1 yılBen aslan o terazi
+1 yılGitme
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Ayrılmış ta ondan
Soran+1 yılHep gurur yaptım
- +1 yıl
Dediğimi yap sen bence
Soran+1 yılGidicem
- +1 yıl
Sen bilirsin senin sorunun ben sana sadece fikrimi dedim
+1 yılAşk varken gurur ne ya 🤦
02 Yorumla
Soran+1 yılHaftaiçi eğer barışırsak burayı fotoğrafla güncelleyeceğim nasipse
- +1 yıl
Hadi inşallah mutluluklar dilerim
+1 yılBence süper olur oda şaşırır 😊
03 Yorumla
Soran+1 yılDimi ya 🥲 bende öyle düşünüyorum
- +1 yıl
Evet ama fazla da kıskançlık yapma fazla naz aşık usandırir inan bu sevip sevilmek dünyanın en güzel duygusu o yüzden gereksiz şeyler için birbirinizi üzmeyin
Soran+1 yılGereksiz değil aslında da ikimiz de inat ediyoruz
+1 yılGit bnce
02 Yorumla
Soran+1 yılBileti aldım nasipse gideceğim. Gitmeden bir önceki gün deprem olacak diyorlar bilmiyorum olur mu
- +1 yıl
Kalbini ferah tut kardesim dua et Allaha..
Çok seviyorsan git
01 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum o da aynı şekilde
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. gitme
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Soran+1 yılTamamen ayrılmadık çünkü ailesine arattırıyor annesi beni aradı beni sevdiğini falan söylemiş hâlâ tarihimiz duruyor baş harfim duruyor
+1 yılBence git
01 Yorumla
Soran+1 yılBende gitmek istiyorum fakat uçak biletini alırsam iptal edemem özel uçuş diye gözüküyor zaten gitsem asla beni mahçup etmez o uçağın parasına kadar verir konaklamayı ayarlar
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılGitme
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Saplantı?
00 Yorumla
+1 yılBitti ise bulaşma
00 Yorumla
+1 yılGitme
00 YorumlaHayır kendi haline bırak biraz bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 579 cevap paylaştı. Gitmemelisin
00 Yorumla- Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer