Kıskançlığımdan dolayı sevgilim terk etti. Yine de bulunduğu şehre gitmeli miyim?

Ciddi bir ilişkimiz var bu yaza nişanımız olacak. Uzak mesafe ilişkisi Kendisi ayrıldı benden bende her yerden engelledim. Çok gururlu biriyimdir hep o ilk adımı attı ben hiç atmadım. İki gündür konuşmuyoruz annesinden ve kardeşinden arattırdı ve yazdı. Hiç birine cevap vermedim. WhatsApp durumu hâlâ benim baş harfim var silmemiş. Normalde 2 aya bir giderim yanına , her şeyi planlarız işini otel gününü vs. Hep kendisi karşılar zaten. Bu sefer de ben sürpriz yapmak istiyorum planlı olmasını istemiyorum.
İş yerine gideceğim oradaki kızları tanıyorum , onlarla haberleşip sürpriz yapmak istiyorum.

şu an deprem bölgesindeyim ölüm kalım var ayrı kalmak da istemiyorum. İlk deprem gecesi küs uyumuştuk birbirimize.

Güncellemeler
+1 yıl
Yazıp aramasına dönmedim. Kendisi kardeşime beni soruyor sık sık ulaşamadığı için. WhatsAppta hâlâ ben varım. Bunları gördüğüm için , hâlâ sevdiğimizden gitmek istiyorum. İlk defa gurur yapmayacağım.
Kıskançlığımdan dolayı sevgilim terk etti. Yine de bulunduğu şehre gitmeli miyim?
Cevapla