Açıklamayı okumalısın Ayrıldığım sevgilimi özlüyorum ona mesaj atmalı mıyım?

Canımı çok yaktı. Sürekli ben fedakarlık yapınca yapmasaydın ben senden bir şey beklemiyorum dedi. Sürekli depresif takılan bi insan çoğu zaman modu düşük ve memnuniyetsiz. Bunları anlayışla karşılamamın nedenleri annesine ve kardeşine o bakıyor. Kardeşi yetişkin bu arada ama yarı işitme kaybı var annesi de kanser. Kendisi eve para getiriyor 15 bin civarı. İlişkinin çoğu kısmını uzaktan yaşamak durumda kaldık. (2yıl uzaktan) Sürekli onun yanına giden ben oldum. Masrafları da karılayan ben oldum. Kaç yıllık ilişkide odamda onu hatırlatacak tek bir hediyesi yok. Daha az konuşmaya daha az mesajlaşmaya başlamıştık. Çünkü onun depresif halleri beni kötü etkiliyordu. En son artık dayanamadım ayrıldım. Ama onu neden bu kadar özlüyorum.

Telefonda ayrılma konuşması yaparken ikimiz de ağladık. Ben normal bi ilişki istiyorum üzüldüğümde, üzüldüğünde sarılabildiğim mutlu olduğumuzda gözlerimizin içine bakarak gülebildiğimiz bir ilişki. Haklısın dedi. En son seni çok seviyorum ikimiz birbirimize yazıldıysak bir şekilde zaten olur dedi. Hiçbir şey diyemedim. Gündüzleri normalim ama geceleri ağlamadan duramıyorum. Ve ona karşı bi bedduam da yok. İnşallah mutlu olur. Çok üzüldü hayatında. Ona iyi gelmek istedim sadece. Ama o bana artık kötü gelmeye başlamıştı.

Açıklamayı okumalısın Ayrıldığım sevgilimi özlüyorum ona mesaj atmalı mıyım?
Cevapla