Sevgilim beni terketti, çok özlüyorum mesaj atıyım mı?

7 ay çıktık, her anlamda çok güzel bir ilişkiydi. Her günümüz bir diğerinden daha güzeldi. Beni sevdiğinede emindim. Bütün ailesiyle bile tanıştırmıştı. Her neyse 1 hafta önce biz yapamıyoruz, sıkıldım gibisinden sebeplerle ayrıldı. Dayanamadım gittim çalıştığı yere tutamadım kendimi ağladım felan.. Yine bir aksilik oldu yine tartıştık.. Sudan bir sebep için.. Hayatımdan çık, * git gibi şeyler bile söyledi. Ama o kadar güzel geçen günlerimizi düşündükçe özlüyorum. Ne yapıcam?
Sevgilim beni terketti, çok özlüyorum mesaj atıyım mı?
Cevapla