• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Nişanlım benden sıkıldı, evlenince daha kötü olacağını düşünüyorum. Ne yapmam lazım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
107
Yapay Zekaya Sor
Nişanlım benden sıkıldı, evlenince daha kötü olacağını düşünüyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla
İlişki Soruları Nişan Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

106

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • cakebytheocheannn
    cakebytheocheannn Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    evleneceksiniz zaten beraber olacsksiniz bi kac gun bile gorusmesen Şu an olur

    0
    0 Yorumla
  • Naynam
    Naynam Takip Et
    Bilge Yaş: 53
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kaçan kovalanır. Sen hiç arama.
    İstiyorsa arar.
    Evlenip bir yılda boşanmaktansa nişanı at.
    Hayat uzun. Yeni birileri olacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • hayat_q1
    hayat_q1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Maalesef erkekler sıkılıyor benimki de benden sıkıldı ve ayrıldı benden

    0
    0 Yorumla
  • zPSiCoPaTa
    zPSiCoPaTa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    o zaman kaybetme korkusu yaşat aynını sende ona yap

    0
    0 Yorumla
  • sortaç
    sortaç Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yol yakinken vazgeç bazen bir baştan bozulması daha hayırlıdır

    0
    0 Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben bile sıkıldım sen anlatırken adam napsın

    0
    0 Yorumla
  • Darbeli_Hilti
    Darbeli_Hilti Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evlilik öncesi defalarca herşeyi yaşadıysan sıkılmış olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Nişanlılik donemi ozellikle severek evlenenler için bit travmadir çoğu Nişanlı çift yaşar bunlati eğer hala seviyorsaniz birbirinizi merak etme duzelir o hazırlığın içinde olmak hiç kolay değil bir yandan aileler bi yandan masraflar stres ve dahası...

    Şans tanıyın kendinize

    0
    0 Yorumla
  • initio
    initio Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    6 yılda herşeyi yaşayıp tüketmişsiniz zaten ne bekliyorsun ki başka.

    0
    0 Yorumla
  • Büük-memeli-kadın
    Büük-memeli-kadın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    Ayril. Bariz sana ilgisi kalmamış. 6 senede yeterince doymuş

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ben de aynısını yaşadım ve sonuç olarak sevgilimi ister istemez aldattım emin ol pişmanım ve onu çok seviyordum ama ilgisizliği boşvermişliğş yüzünden ne kadar haksız olsam da ilgim başka bir erkeğe kaydı işin sonunda ayrılmak istedim büyğk bir yıkım yaşarım sanıyordum ama sadece içim rahatladı emeklerim her şeyim boşa girmiş hissederim sandım ama iki taraf da yıpranmadan bitirmek en iyisiydi

    0
    0 Yorumla
  • yersizyurtsuz35
    yersizyurtsuz35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    İlişkinizi gözden geçirin oyuncak değil bu işler sıkıldı sıkılıyor falan

    0
    0 Yorumla
  • Kendihaalindebiri
    Kendihaalindebiri Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Neden sürekli ilgi peşindesiniz? Biraz fazla bunaltmış olma ihtimalini hiç düşünmediniz mi? sizden başka özel hayatlarımız olabilir. Günümüzü akşama kadar sizinle konuşarak geçirmek zorunda değiliz.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşündüm. Ama en başında da ben böyleydim şimdi mi sorun oluyor? En başta dağa dazla arar sorardı ederdi.

      Yorumla
    • Kendihaalindebiri
      Kendihaalindebiri
      +1 yıl

      bazen yaşanılanları akışına bırakmakta fayda var. Fazla ilgi boğucu gelebilir. Biraz zaman verin sizi sevdiğini ve özlediğini hatırlasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne hali varsa görsün tüm hevesimi kursağımda bıraktı. Konuşuyoruz ama istediğim gibi dğeil. Rahatsız olduğum şeyleri umursamıyor vs

      Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Yapılacak iş belli onun yaptığını yapıp ayrılmak.

    0
    0 Yorumla
  • ateşşnurr
    ateşşnurr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir şeyi devam ettirmek çok sıkıcı nişanlılık evlilik gibi relax olacan

    0
    0 Yorumla
  • Izolasıon
    Izolasıon Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Soğuk duş etkisi yaz google uygula her ne yapıyorsan yapmıycaksın aramıycaksın sormayacaksın onsuz da isine gidip gelcen bir kac gun sonra fark edip pesıne duser ilgi gostermıyceksın soğuk duş etkisi bu

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Trip olarak algılayıp ters teperse fmfmfm hiç yapamadım bugüne kadar

      Yorumla
    • Izolasıon
      Izolasıon
      +1 yıl

      Hayır cnku trıp atmıycaksın o yazınca yazcan ve kotu konusmıycan o sana niye soguk davranıon deyince sen yoo soguk dehlm dcn trıp atmıycan zaten soguk olmıycan sadece seni merak etmesini sagla o aramadan arama o sana nasıl davranıyorsa öyle davran ama surat asıp degil ılımlı uyumlu guleryuzlu ama kendine guvenen ve cepte goruyo seni ona kaybetme korkusu vermen lazım nısanlın da olsa onsuz bir hayatının oldu nu görmeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında onsuz hayatım olduğunu biliyor bi yandan da bmyle bi durum var. Denemeye çalışacağım. Özellikle telefonu aniden kapatmak istiyorum ama yıllardır tanıyor ya taktiksel yaptığımı anlayabilir

      Yorumla
  • Atlas_du
    Atlas_du Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 69%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı.

    aranızda her şey yaşandımı , öyle ise gecmiş olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bunu detaylı bir şekilde konuşmanız gerekiyor belki de sen öyle his ediyor olabilirsin veya adamın bir derdi de olabilir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İkisi bi arada onun dediğine göre. Karışık ama şöyle bana güven sorunu var, evlilik hazırlıkları var ev sorunumuz da bar. Telefondan çok iletişimi sevmiyor

      Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Adam sendwn sıkıldığını niye söylemiyor ki madem bitmesini istiyor

    0
    0 Yorumla
  • Altn7106
    Altn7106 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bunu en iyisi nişanlınla konuşman lazım bacım burada olmaz bu iş karşina al efendi şekilde konuş derdi ne anlarsın

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuştum ki zaten

      Yorumla
    • Altn7106
      Altn7106
      +1 yıl

      Konuştuğun halde böyle mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte evet diyor ki ben seninle konuşmak istiyorum ki konuşuyorum ama telefonu sürekli elimde kolumda tutmak belli bi sğre sonra beni çok yoruyor. Başkasıyla zaten bu kadar konuşmuyorum biliyorsun. süre konusu sana telefonda yetmiyor zorla da süresi arttıramazsın vs diyor. Bana göre önceden daha çoktu o da diyor ki hayır senin son zamanlarda ekstra konuşma isteğin arttı. Ben de konuşmak istiyorum ama telefon yoruyor diyor. Şu an uzak mesafedeyiz de belli bi sğre.

      Yorumla
    • Altn7106
      Altn7106
      +1 yıl

      Bak bence ayrılmak yerine sen ne yap biliyor musun bir süre bu yaptıklarıni yapma uzak dur sonuçta kız evi naz evidir hesabı sen bi geri dur süründür bi değerini bilsin bak şu gercek erkek kız farketmez ne kadar üstüne düşersen o kadar afallar insan sen dediğimi yap bak bakalım davranışları nasıl bi takip et ona göre karar ver sakın acele etme

      Yorumla
    • Altn7106
      Altn7106
      +1 yıl

      Yani ayrılmak yerine derken onun öyle düşündüğünü ya da sonucun buraya gideceğini düşunme diye dedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben aramıyorum o aramadan 2 gündür. Bana telefonda bi ara ben aramasam sen arardın gibi bi şey dedi. Benim aramama durumuna özel anlam yükleyip dikkatini çekmemiş bile hani ben aradım diye aramadı gibisinden düşünüyor kdkdkdk şakasına ne kadar da eminsin sen aramasan arayacağıma dedim genelde öyle oluyor ya falan dedi

      Yorumla
  • akigolar1990
    akigolar1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Herkesin de 6 sene ilişkisi oluyor zaten ne hikmetse. Madem sıkıldıysa sende ayrıl o zaman bu kadar basit

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bişi dicem aynı şey bende de var ahs tıpkısının aynısı

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Of ciddi misin 🥹 siz de mi nişanlısınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok nişanli değilim ama diğer her şey aynı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çözebildiniz mi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır kaç kere diyorum yine aynı şey tamam diyo yine aynı sürekli arayan soran merak edenin ben olduğumu farkettim ve kendimi geri çektim ama ne bilim koyuyo insana ya iyi geceler günaydın demek insanın içinden gelmeli benimki görev gibi geldiği için yapıyo bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben dün hiç aramadım o aradı. Aynen bana da öyle geliyor. İçten günaydın demiyor benim kide ama o aradı dün 2 kere bide hep 1 saat sonra döndüm daha enerjik gördüm.

      Birde bi şey söyleyeceğim. Nişanlımın telefonunda seksi erkek kombinleri diye bi şey kaydettiğini gördüm. İçerikte pantolon gömlek gibi şeyler vardı ama çok şaşırdım. Normalde giyimi sadedir sevdiğini söyler ben derdim hep renkli giyin biraz sana bu yakışır diye. Ama görünce bi şaşırdım niye böyle bi şeyi kaydetmiş anlamadım

      Biraz korktum kızlara mı iyi gözükmek istiyor acaba. Hani böyle sıkılmasıyla birleştirince biraz korktum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunlara okuz gibi davranınca daha değerli oluyorsun ben hep böyle gördüm ve giyimini tarzını koku bisilerini degistiriyorsa baktığı kız olabilir korkma ama yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Baktığı koz varsa nasıl korkmayayım 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ee yeni 6 senede her şey yaşanmıştır artık monotonlaştı bir merakı kalmamıştır senin de kalması yeridir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben olsam ayrılırdım sevmeyen kişiyle vakit kaybetmemek için nedir bu erkeklerde ki gereksiz yere özgüven ego sanki Brad pit :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bence biraz rahat bırak sürekli arama zaten igisi tükenmemişse döner üstüne gitmekle bişey çözülmez

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben onu çok özlüyorum sesini duymadan duramıyorum onda o kadar yok gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencil olacaksın ya onda yoksa sendede olmasın rahat bırak erkekler öyle üstüne dusmeyle peşinden gitmeyle değer vermiyorlar maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ne ya be kadar saçma bugün yapmaya çalıştım ama böyle taktik olur mı ya. bugün biraz yapmaya çalıştım. Biraz geç döndüm bazı aramalarına yarı yarıya araştık biraz mesajlarına geç cevap verdim. İyi geceler demeden yattı. Bu aralar fazla saldı gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rahat bıraktığında dönmüyorsa o kafasında bitirmistir. Soğuk davran demiyorum rahat bırak biraz mesafe kasten yapma gerçekten ilişkinizin bunu ihtiyacı olduğu için. Ara sor dicem. ustune düş dicemde erkek milleti sevmez boguluyo gibi hisseder

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Be kadar saçma insan içinden geldiği gibi davranabilmeli. Dün sıcak konuştu ama gece iyi geceler demeden yattı

      Yorumla
  • Sellliiiinnn
    Sellliiiinnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Al karşına konuş böyle devam edeceksen ayrılırım senden de koy postayı, düzelir. Düzelmezse de ayrıl zaten bekleme, gençliğine yazık kimseyle uğraşmak zorunda değilsin.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben böyleyim seni seviyorum kafanda kuruyorsun telefon etkiliyor der

      Yorumla
    • Sellliiiinnn
      Sellliiiinnn
      +1 yıl

      E böyle biri olduğunu biliyorsun madem niye ayrilmiyorsun, evlendigin kişi senin diğer yarın hayatının diğer yarısı olur. Böyle biriyle olmamalısın sonra çok çekersin kesin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorum diye

      Yorumla
    • Sellliiiinnn
      Sellliiiinnn
      +1 yıl

      O zaman sonradan bunun acısını çekmek kaderinde varmış, unutma bu dediğimi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok mutsuzum

      Yorumla
    • Sellliiiinnn
      Sellliiiinnn
      +1 yıl

      E bacım ayrıl o zaman. Onun yanında mutsuzsan onu sevmiyosundur.

      Yorumla
  • Gizli_erkek112
    Gizli_erkek112 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    6 senelik ilişki, ama farklı evlerde? Tabii ki sıkılır. Evlenince nasıl olacak? Heyecanı yok, belli ki. Aşıkken ya evleneceksin ya da sevgilinle aynı evi paylaşacaksınız.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk ilişkimdi

      Yorumla
  • fallenangellq
    fallenangellq Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Üzgünüm ama açıkçası hayatını geçireceğin kişi sıkılıyorsa daha evlenmeden birlikte olmanızın bit anlamı yok hiçbir zaman mutlu olamazsın bence bu durumu onla konuşmalısın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok korkuyorum ondan

      Yorumla
  • lothbrokçift
    lothbrokçift Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    kaçan kovalanir sen de salsana bikaç gün hatta gerekirse 1 hafta bakalim napicak ilişkşde fazladan çabalayan taraf olma dengesi olmali bunun da

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bugün yapmaya çalıştım. Biraz mesajlarına geç cevap verdim ani bi plan gelişti onu arayınca öğrendi. Arıyor beni aramasında sıkıntı yokta süresel açıdan yetmiyor o zaten var. Biraz geç döndüm. Normalde trip atacağım şeylere tamam deyip çat diye kapadım dkdmdm yarın bi tık daha dozu arttıracağım dödmdö

      Yorumla
    • lothbrokçift
      lothbrokçift
      +1 yıl

      ay bu taktik tutsrsa haber et 🙏🙏🙏 iyi yspmişsin valla arada lazim silkelenmesi için demek ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yarın da bahane bulup kapayacağım ve aramamı azaltacağım. Bu bahane bulup kapatmada zorlanırım ama yapmak istiyorum nasıl hevesim kursağımda kalıyor anlasın istiyorum

      Yorumla
  • ruylarasorr
    ruylarasorr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Onu karşına alıp ayrıntılı bir şekilde konuşabilirsiniz. Derdini durumu anlat belki oda farkında değildir davranışlarının.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yooo söylüyorum sana öyle geliyor kuruyorsun, telefonla çok uğraşmayı sevmiyorum senşe konuşmak istemesem hiç aramam ya da konuşmayız diyor

      Yorumla
    • ruylarasorr
      ruylarasorr
      +1 yıl

      Ama beni bu davranışların rahatsız ediyor o zaman tavrını davranışlarını değiştir de.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana öyle geliyor ben hep böyleydim eskiden memnundun a çeviriyor. Ya da güven sorununa bağlıyor konuyu ya da her gün modumun aynı olmasını bekleme diyor. Ya da böyle düşünmek hoşuna gidiyor diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ara beni de soğuttu be yoruyor artık bıktım yani konuştuğum konuya bak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oha 6 sene? Kusura bakma da adam uğraşmak istemez artık senle. Haklı da.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hep böyle oluyor evlenmeden önce cinsellik yaşayanlarda

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Nişanı uzat uzatabildiğin kadar. Sonra soğudum deyip at.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bence sal gitsin. Dönerse senindir. Döezse hic senin olmamistir. Sözünün tam yeri

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Şimdi neyse evlenince çarpı 2 olacak. Bunu unutma

    0
    0 Yorumla
  • AliMertgms
    AliMertgms Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    4 yıl sonra o ilişki kafa uyumu yoksa sıkıyor zaten erkekler cekemiyor takmıyor olsada olur olmasada olur muhabbeti

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye böyle ki? Aslında kafa yaşımız uyuyor

      Yorumla
    • AliMertgms
      AliMertgms
      +1 yıl

      Ya işte kafa yaşına vs bakmıyor bu erkekler sıkılıyor abi bende bilmiyorum ama sıkılıyor hep. ayni. ayni aynı sıkılıyoruz yani bı hecan olmazsa hecani başka yerde aramaya başlarız bu sefer elimizdeki ne soğuk yaparız bu hicbirzaman sekmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ög

      Yorumla
  • ZeynepGamze16
    ZeynepGamze16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence kendini biraz geri cekmelisin merak ettirmelisin ozlesin seni erkekler de biraz bu var ne yazikki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sıkıldığını hissediyorsan onunla evlenmemelisin. İlişkiye ara verin ya da tamamen ayrılın.

    0
    0 Yorumla
  • Sanalsevgiliolurum
    Sanalsevgiliolurum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    sevgiyi evlenmeden tüketiyorsunuz sonra da bitiyor her şey genel söyledim sana özel değil günümüz ilişkilerinin tükendiği nokta burası

    0
    0 Yorumla
  • Elaylmaz_00
    Elaylmaz_00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Birkaç günlüğüne sende onu sal hâlâ aynıysa bırak gitsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kolay olmuyor

      Yorumla
    • Elaylmaz_00
      Elaylmaz_00
      +1 yıl

      Evet de ömrünün sonuna kadar da birine takılcak değilsin üzülmen onu geri getirmez

      Yorumla
  • tukenmisbiri
    tukenmisbiri Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sabah akşam mesajlaşmak arasmak zorunda mısınız belki mesajlaşmayi sevmiyordur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özlüyorum dayanamıyorum. Bide ilişkinin ilk birkaç yolu da böyleydi: ama ona kalsa son zamanlarda sıklık artmıl

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bişey diycem benim de görüştüğüm biri var ama sürekli konuşmaktan canım sıkılıyor telefonu ben de sevmiyorum yanımda olsa neyse de ne biliyim bunalıyorum niye böyleyiz ki

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O da senin gibi hiç kapatmak istemiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O da öyle diyor. Ben değilmişim sorun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkekleri fazla darlamalican kendimden bilirim şenlik bir şey yoktur ama çok aranma sorma daraltır

    0
    0 Yorumla
  • Jordi_El_Nino
    Jordi_El_Nino Takip Et
    Xper 2 Yaş: 126
    +1 yıl

    Klasik erkek hareketleri anormal bir durum yok sonuçta 6 senelik birliktelik var

    0
    0 Yorumla
  • Dilaradgner
    Dilaradgner Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    İnan hersey bu yola giriyor ve çırpındıkça hiç dönmüyor ordan

    0
    0 Yorumla
  • asosyaller
    asosyaller Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkek cok ilgiden sklyo bunalyo ustune cok dusunce kacyo

    0
    0 Yorumla
  • maceracigencxxyy8
    maceracigencxxyy8 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Valla zor durum ne desem boş iliskiyi enerjide tutmak lazim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Esra ezmeciyi takip et kitaplarını oku tuzlu su çapalama onlara başla :/ benim sevgilimde biraz öküz yani söyle sevgililer gününde bisey yapmadı üzüldüm icime attim acikcasi..

    0
    0 Yorumla
  • iamister
    iamister Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Herkes evlenecek diye bir şey yok, evlenip mutsuz olacağına evlenme dertsiz başına dert alma derim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biraz seni özlemesini için zaman ver hiç arama sen uzak dur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bugün 4 kere aradıysak birbirimizi ilk 2 sini o aradı. Ben de o 2 kere aradı diye 2 kere aradın. Normalde trip atacağım birkaç kapama durumu olunca da tamam deyip çat diye kapattım dkdmdm

      Yorumla
  • kadinsix
    kadinsix Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    sende arama caba gosterme hala sormuyorsa ayril

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arar canım konu o dğeil süresi az geliyor bana

      Yorumla
    • kadinsix
      kadinsix
      +1 yıl

      ozman bunu ona soyle kiriliyorum vs de daha dikkatli ol falan de iste

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylüyorum da diyor ki ben seninle konuşmak istiyorum ki konuşuyoruz ama telefonu sürekli elimde kolumda tutmak belli bi sğre sonra beni çok yoruyor. Başkasıyla zaten bu kadar konuşmuyorum biliyorsun. süre konusu sana telefonda yetmiyor zorla da süresi arttıramazsın vs diyor. Bana göre önceden daha çoktu o da diyor ki hayır senin son zamanlarda ekstra konuşma isteğin arttı. Ben de konuşmak istiyorum ama telefon yoruyor diyor. Şu an uzak mesafedeyiz de belli bi sğre.

      Yorumla
  • Herbokyus
    Herbokyus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu kendisiyle konuşsan?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuştum seninle konulmak istiyorum ama çok telefonda kalıyoruz bu süre beni etkiliyor konu sen değilsin diyor

      Yorumla
    • Herbokyus
      Herbokyus
      +1 yıl

      Konu neymiş? Ne kadar konuşuyorsunuz?

      Yorumla
  • seficisleri
    seficisleri Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Karşına al konuş.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuştum

      Yorumla
    • seficisleri
      seficisleri
      +1 yıl

      Ailenle konuş

      Yorumla
  • Kecka_Kurda
    Kecka_Kurda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 80%
    +1 yıl

    Evlenmek istemiyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya hazırlık konuluyoruz bi yandan da

      Yorumla
  • Symgeceknyr
    Symgeceknyr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    Öf bu erkekler hep aynı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahhahaj

      Yorumla
  • Lindström
    Lindström Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yol yakınken vazgeçin o zaman

    1
    0 Yorumla
  • oztrkilggm
    oztrkilggm Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Sonuçta insan yedisinde neyse yetmisindede odur

    1
    0 Yorumla
  • aresvsares
    aresvsares Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.

    benimle nişanlan 😂😂 dinlemeyi çok severim 😁

    0
    0 Yorumla
  • İkibakıpçıkıyorum
    İkibakıpçıkıyorum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Adama bı nefes aldır...

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Senin yerinde olsam açık açık konusurdum onunla

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlım benden sıkıldı, evlenince daha kötü olacağını düşünüyorum. Ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nişanlımdan çok sıkıldım. Sizce ne yapmalıyım? 15 cevap verildi
Nişanlımdan sıkıldım ne yapsam? 22 cevap verildi
Nişanlımdan sıkıldım! Nişanı atsam mı? 70 cevap verildi
Evlilikten sıkıldım ne yapsam sizce? 20 cevap verildi
Çok Kıllıyım Nişanlımdan Ayrıldım Bu Yüzden :( Sizce Ne Yapmalıyım? 30 cevap verildi
Evli biriyle iliskim var? Bu is kötüye gidiyor sanki? Bana bağlanmaya basladi bence sizin... 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨