AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
evleneceksiniz zaten beraber olacsksiniz bi kac gun bile gorusmesen Şu an olur
Kaçan kovalanır. Sen hiç arama.
İstiyorsa arar.
Evlenip bir yılda boşanmaktansa nişanı at.
Hayat uzun. Yeni birileri olacaktır.
Maalesef erkekler sıkılıyor benimki de benden sıkıldı ve ayrıldı benden
o zaman kaybetme korkusu yaşat aynını sende ona yap
Yol yakinken vazgeç bazen bir baştan bozulması daha hayırlıdır
Ben bile sıkıldım sen anlatırken adam napsın
Evlilik öncesi defalarca herşeyi yaşadıysan sıkılmış olabilir
Nişanlılik donemi ozellikle severek evlenenler için bit travmadir çoğu Nişanlı çift yaşar bunlati eğer hala seviyorsaniz birbirinizi merak etme duzelir o hazırlığın içinde olmak hiç kolay değil bir yandan aileler bi yandan masraflar stres ve dahası...
Şans tanıyın kendinize
6 yılda herşeyi yaşayıp tüketmişsiniz zaten ne bekliyorsun ki başka.
Ayril. Bariz sana ilgisi kalmamış. 6 senede yeterince doymuş
ben de aynısını yaşadım ve sonuç olarak sevgilimi ister istemez aldattım emin ol pişmanım ve onu çok seviyordum ama ilgisizliği boşvermişliğş yüzünden ne kadar haksız olsam da ilgim başka bir erkeğe kaydı işin sonunda ayrılmak istedim büyğk bir yıkım yaşarım sanıyordum ama sadece içim rahatladı emeklerim her şeyim boşa girmiş hissederim sandım ama iki taraf da yıpranmadan bitirmek en iyisiydi
İlişkinizi gözden geçirin oyuncak değil bu işler sıkıldı sıkılıyor falan
Neden sürekli ilgi peşindesiniz? Biraz fazla bunaltmış olma ihtimalini hiç düşünmediniz mi? sizden başka özel hayatlarımız olabilir. Günümüzü akşama kadar sizinle konuşarak geçirmek zorunda değiliz.
Düşündüm. Ama en başında da ben böyleydim şimdi mi sorun oluyor? En başta dağa dazla arar sorardı ederdi.
bazen yaşanılanları akışına bırakmakta fayda var. Fazla ilgi boğucu gelebilir. Biraz zaman verin sizi sevdiğini ve özlediğini hatırlasın
Ne hali varsa görsün tüm hevesimi kursağımda bıraktı. Konuşuyoruz ama istediğim gibi dğeil. Rahatsız olduğum şeyleri umursamıyor vs
Yapılacak iş belli onun yaptığını yapıp ayrılmak.
Bir şeyi devam ettirmek çok sıkıcı nişanlılık evlilik gibi relax olacan
Soğuk duş etkisi yaz google uygula her ne yapıyorsan yapmıycaksın aramıycaksın sormayacaksın onsuz da isine gidip gelcen bir kac gun sonra fark edip pesıne duser ilgi gostermıyceksın soğuk duş etkisi bu
Trip olarak algılayıp ters teperse fmfmfm hiç yapamadım bugüne kadar
Hayır cnku trıp atmıycaksın o yazınca yazcan ve kotu konusmıycan o sana niye soguk davranıon deyince sen yoo soguk dehlm dcn trıp atmıycan zaten soguk olmıycan sadece seni merak etmesini sagla o aramadan arama o sana nasıl davranıyorsa öyle davran ama surat asıp degil ılımlı uyumlu guleryuzlu ama kendine guvenen ve cepte goruyo seni ona kaybetme korkusu vermen lazım nısanlın da olsa onsuz bir hayatının oldu nu görmeli
Aslında onsuz hayatım olduğunu biliyor bi yandan da bmyle bi durum var. Denemeye çalışacağım. Özellikle telefonu aniden kapatmak istiyorum ama yıllardır tanıyor ya taktiksel yaptığımı anlayabilir
aranızda her şey yaşandımı , öyle ise gecmiş olsun
Bunu detaylı bir şekilde konuşmanız gerekiyor belki de sen öyle his ediyor olabilirsin veya adamın bir derdi de olabilir
İkisi bi arada onun dediğine göre. Karışık ama şöyle bana güven sorunu var, evlilik hazırlıkları var ev sorunumuz da bar. Telefondan çok iletişimi sevmiyor
Adam sendwn sıkıldığını niye söylemiyor ki madem bitmesini istiyor
Bunu en iyisi nişanlınla konuşman lazım bacım burada olmaz bu iş karşina al efendi şekilde konuş derdi ne anlarsın
Konuştum ki zaten
Konuştuğun halde böyle mi
İşte evet diyor ki ben seninle konuşmak istiyorum ki konuşuyorum ama telefonu sürekli elimde kolumda tutmak belli bi sğre sonra beni çok yoruyor. Başkasıyla zaten bu kadar konuşmuyorum biliyorsun. süre konusu sana telefonda yetmiyor zorla da süresi arttıramazsın vs diyor. Bana göre önceden daha çoktu o da diyor ki hayır senin son zamanlarda ekstra konuşma isteğin arttı. Ben de konuşmak istiyorum ama telefon yoruyor diyor. Şu an uzak mesafedeyiz de belli bi sğre.
Bak bence ayrılmak yerine sen ne yap biliyor musun bir süre bu yaptıklarıni yapma uzak dur sonuçta kız evi naz evidir hesabı sen bi geri dur süründür bi değerini bilsin bak şu gercek erkek kız farketmez ne kadar üstüne düşersen o kadar afallar insan sen dediğimi yap bak bakalım davranışları nasıl bi takip et ona göre karar ver sakın acele etme
Yani ayrılmak yerine derken onun öyle düşündüğünü ya da sonucun buraya gideceğini düşunme diye dedim
Ben aramıyorum o aramadan 2 gündür. Bana telefonda bi ara ben aramasam sen arardın gibi bi şey dedi. Benim aramama durumuna özel anlam yükleyip dikkatini çekmemiş bile hani ben aradım diye aramadı gibisinden düşünüyor kdkdkdk şakasına ne kadar da eminsin sen aramasan arayacağıma dedim genelde öyle oluyor ya falan dedi
Herkesin de 6 sene ilişkisi oluyor zaten ne hikmetse. Madem sıkıldıysa sende ayrıl o zaman bu kadar basit
Bişi dicem aynı şey bende de var ahs tıpkısının aynısı
Of ciddi misin 🥹 siz de mi nişanlısınız
Yok nişanli değilim ama diğer her şey aynı
Çözebildiniz mi peki
Hayır kaç kere diyorum yine aynı şey tamam diyo yine aynı sürekli arayan soran merak edenin ben olduğumu farkettim ve kendimi geri çektim ama ne bilim koyuyo insana ya iyi geceler günaydın demek insanın içinden gelmeli benimki görev gibi geldiği için yapıyo bence
Ben dün hiç aramadım o aradı. Aynen bana da öyle geliyor. İçten günaydın demiyor benim kide ama o aradı dün 2 kere bide hep 1 saat sonra döndüm daha enerjik gördüm.
Birde bi şey söyleyeceğim. Nişanlımın telefonunda seksi erkek kombinleri diye bi şey kaydettiğini gördüm. İçerikte pantolon gömlek gibi şeyler vardı ama çok şaşırdım. Normalde giyimi sadedir sevdiğini söyler ben derdim hep renkli giyin biraz sana bu yakışır diye. Ama görünce bi şaşırdım niye böyle bi şeyi kaydetmiş anlamadım
Biraz korktum kızlara mı iyi gözükmek istiyor acaba. Hani böyle sıkılmasıyla birleştirince biraz korktum
Bunlara okuz gibi davranınca daha değerli oluyorsun ben hep böyle gördüm ve giyimini tarzını koku bisilerini degistiriyorsa baktığı kız olabilir korkma ama yani
Baktığı koz varsa nasıl korkmayayım 😅
Ee yeni 6 senede her şey yaşanmıştır artık monotonlaştı bir merakı kalmamıştır senin de kalması yeridir
ben olsam ayrılırdım sevmeyen kişiyle vakit kaybetmemek için nedir bu erkeklerde ki gereksiz yere özgüven ego sanki Brad pit :D
bence biraz rahat bırak sürekli arama zaten igisi tükenmemişse döner üstüne gitmekle bişey çözülmez
Ben onu çok özlüyorum sesini duymadan duramıyorum onda o kadar yok gibi
Bencil olacaksın ya onda yoksa sendede olmasın rahat bırak erkekler öyle üstüne dusmeyle peşinden gitmeyle değer vermiyorlar maalesef
Bu ne ya be kadar saçma bugün yapmaya çalıştım ama böyle taktik olur mı ya. bugün biraz yapmaya çalıştım. Biraz geç döndüm bazı aramalarına yarı yarıya araştık biraz mesajlarına geç cevap verdim. İyi geceler demeden yattı. Bu aralar fazla saldı gibi
Rahat bıraktığında dönmüyorsa o kafasında bitirmistir. Soğuk davran demiyorum rahat bırak biraz mesafe kasten yapma gerçekten ilişkinizin bunu ihtiyacı olduğu için. Ara sor dicem. ustune düş dicemde erkek milleti sevmez boguluyo gibi hisseder
Be kadar saçma insan içinden geldiği gibi davranabilmeli. Dün sıcak konuştu ama gece iyi geceler demeden yattı
Al karşına konuş böyle devam edeceksen ayrılırım senden de koy postayı, düzelir. Düzelmezse de ayrıl zaten bekleme, gençliğine yazık kimseyle uğraşmak zorunda değilsin.
Ben böyleyim seni seviyorum kafanda kuruyorsun telefon etkiliyor der
E böyle biri olduğunu biliyorsun madem niye ayrilmiyorsun, evlendigin kişi senin diğer yarın hayatının diğer yarısı olur. Böyle biriyle olmamalısın sonra çok çekersin kesin.
Seviyorum diye
O zaman sonradan bunun acısını çekmek kaderinde varmış, unutma bu dediğimi.
Çok mutsuzum
E bacım ayrıl o zaman. Onun yanında mutsuzsan onu sevmiyosundur.
6 senelik ilişki, ama farklı evlerde? Tabii ki sıkılır. Evlenince nasıl olacak? Heyecanı yok, belli ki. Aşıkken ya evleneceksin ya da sevgilinle aynı evi paylaşacaksınız.
İlk ilişkimdi
Üzgünüm ama açıkçası hayatını geçireceğin kişi sıkılıyorsa daha evlenmeden birlikte olmanızın bit anlamı yok hiçbir zaman mutlu olamazsın bence bu durumu onla konuşmalısın
Çok korkuyorum ondan
kaçan kovalanir sen de salsana bikaç gün hatta gerekirse 1 hafta bakalim napicak ilişkşde fazladan çabalayan taraf olma dengesi olmali bunun da
Bugün yapmaya çalıştım. Biraz mesajlarına geç cevap verdim ani bi plan gelişti onu arayınca öğrendi. Arıyor beni aramasında sıkıntı yokta süresel açıdan yetmiyor o zaten var. Biraz geç döndüm. Normalde trip atacağım şeylere tamam deyip çat diye kapadım dkdmdm yarın bi tık daha dozu arttıracağım dödmdö
ay bu taktik tutsrsa haber et 🙏🙏🙏 iyi yspmişsin valla arada lazim silkelenmesi için demek ki
Yarın da bahane bulup kapayacağım ve aramamı azaltacağım. Bu bahane bulup kapatmada zorlanırım ama yapmak istiyorum nasıl hevesim kursağımda kalıyor anlasın istiyorum
Onu karşına alıp ayrıntılı bir şekilde konuşabilirsiniz. Derdini durumu anlat belki oda farkında değildir davranışlarının.
Yooo söylüyorum sana öyle geliyor kuruyorsun, telefonla çok uğraşmayı sevmiyorum senşe konuşmak istemesem hiç aramam ya da konuşmayız diyor
Ama beni bu davranışların rahatsız ediyor o zaman tavrını davranışlarını değiştir de.
Sana öyle geliyor ben hep böyleydim eskiden memnundun a çeviriyor. Ya da güven sorununa bağlıyor konuyu ya da her gün modumun aynı olmasını bekleme diyor. Ya da böyle düşünmek hoşuna gidiyor diyor
Bu ara beni de soğuttu be yoruyor artık bıktım yani konuştuğum konuya bak
Oha 6 sene? Kusura bakma da adam uğraşmak istemez artık senle. Haklı da.
Hep böyle oluyor evlenmeden önce cinsellik yaşayanlarda
Nişanı uzat uzatabildiğin kadar. Sonra soğudum deyip at.
Bence sal gitsin. Dönerse senindir. Döezse hic senin olmamistir. Sözünün tam yeri
Şimdi neyse evlenince çarpı 2 olacak. Bunu unutma
4 yıl sonra o ilişki kafa uyumu yoksa sıkıyor zaten erkekler cekemiyor takmıyor olsada olur olmasada olur muhabbeti
Niye böyle ki? Aslında kafa yaşımız uyuyor
Ya işte kafa yaşına vs bakmıyor bu erkekler sıkılıyor abi bende bilmiyorum ama sıkılıyor hep. ayni. ayni aynı sıkılıyoruz yani bı hecan olmazsa hecani başka yerde aramaya başlarız bu sefer elimizdeki ne soğuk yaparız bu hicbirzaman sekmez
Ög
Bence kendini biraz geri cekmelisin merak ettirmelisin ozlesin seni erkekler de biraz bu var ne yazikki
Sıkıldığını hissediyorsan onunla evlenmemelisin. İlişkiye ara verin ya da tamamen ayrılın.
sevgiyi evlenmeden tüketiyorsunuz sonra da bitiyor her şey genel söyledim sana özel değil günümüz ilişkilerinin tükendiği nokta burası
Birkaç günlüğüne sende onu sal hâlâ aynıysa bırak gitsin
Kolay olmuyor
Evet de ömrünün sonuna kadar da birine takılcak değilsin üzülmen onu geri getirmez
Sabah akşam mesajlaşmak arasmak zorunda mısınız belki mesajlaşmayi sevmiyordur
Özlüyorum dayanamıyorum. Bide ilişkinin ilk birkaç yolu da böyleydi: ama ona kalsa son zamanlarda sıklık artmıl
Bişey diycem benim de görüştüğüm biri var ama sürekli konuşmaktan canım sıkılıyor telefonu ben de sevmiyorum yanımda olsa neyse de ne biliyim bunalıyorum niye böyleyiz ki
O da senin gibi hiç kapatmak istemiyor
O da öyle diyor. Ben değilmişim sorun
Erkekleri fazla darlamalican kendimden bilirim şenlik bir şey yoktur ama çok aranma sorma daraltır
Klasik erkek hareketleri anormal bir durum yok sonuçta 6 senelik birliktelik var
İnan hersey bu yola giriyor ve çırpındıkça hiç dönmüyor ordan
Erkek cok ilgiden sklyo bunalyo ustune cok dusunce kacyo
Valla zor durum ne desem boş iliskiyi enerjide tutmak lazim
Esra ezmeciyi takip et kitaplarını oku tuzlu su çapalama onlara başla :/ benim sevgilimde biraz öküz yani söyle sevgililer gününde bisey yapmadı üzüldüm icime attim acikcasi..
Herkes evlenecek diye bir şey yok, evlenip mutsuz olacağına evlenme dertsiz başına dert alma derim
Biraz seni özlemesini için zaman ver hiç arama sen uzak dur
Bugün 4 kere aradıysak birbirimizi ilk 2 sini o aradı. Ben de o 2 kere aradı diye 2 kere aradın. Normalde trip atacağım birkaç kapama durumu olunca da tamam deyip çat diye kapattım dkdmdm
sende arama caba gosterme hala sormuyorsa ayril
Arar canım konu o dğeil süresi az geliyor bana
ozman bunu ona soyle kiriliyorum vs de daha dikkatli ol falan de iste
Söylüyorum da diyor ki ben seninle konuşmak istiyorum ki konuşuyoruz ama telefonu sürekli elimde kolumda tutmak belli bi sğre sonra beni çok yoruyor. Başkasıyla zaten bu kadar konuşmuyorum biliyorsun. süre konusu sana telefonda yetmiyor zorla da süresi arttıramazsın vs diyor. Bana göre önceden daha çoktu o da diyor ki hayır senin son zamanlarda ekstra konuşma isteğin arttı. Ben de konuşmak istiyorum ama telefon yoruyor diyor. Şu an uzak mesafedeyiz de belli bi sğre.
Bunu kendisiyle konuşsan?
Konuştum seninle konulmak istiyorum ama çok telefonda kalıyoruz bu süre beni etkiliyor konu sen değilsin diyor
Konu neymiş? Ne kadar konuşuyorsunuz?
Karşına al konuş.
Konuştum
Ailenle konuş
Evlenmek istemiyor
Yok ya hazırlık konuluyoruz bi yandan da
Öf bu erkekler hep aynı
Ahahhahaj
Yol yakınken vazgeçin o zaman
Sonuçta insan yedisinde neyse yetmisindede odur
benimle nişanlan 😂😂 dinlemeyi çok severim 😁
Adama bı nefes aldır...
Senin yerinde olsam açık açık konusurdum onunla