Sevgilim bana hiç iltifat etmiyor hep ben ona ediyorum. Bu durumdan aşırı sıkıldım ayrılsam haklı değil miyim?

Ya iltifatı geç aşkım bile demiyor nerdeyse 4 aylık sevgiliyiz hep adımla sesleniyor bu nasıl bir ilişki ya
Sevgilim bana hiç iltifat etmiyor hep ben ona ediyorum. Bu durumdan aşırı sıkıldım ayrılsam haklı değil miyim?
Cevapla