Sevgilimi her zaman övüyorum, arkasında duruyorum ama o bana yapmıyor. Hata mı yapıyorum?

Bir olay oluyor arkasında dag gibi duruyorum sonuna kadar savunuyorum pohpohlamaktan yükselmekten ve sevgimi göstermekten asla çekinmiyorum ama bir şey farkettim o hiç bana bunları yapmıyor tabiki karşılık beklemiyorum ama insan bir sorguluyor değer görmüyo muyum yanlış kişiye mi yapıyorum diye bir yargılıyor kendini
Sevgilimi her zaman övüyorum, arkasında duruyorum ama o bana yapmıyor. Hata mı yapıyorum?
Cevapla