merhaba şu an evlilik düşünmüyorum fakat gelinlik giymek hep hayalim bu gelinlik özelikle içinde kendimi düşünüyorum da bu bile bana heyecan veriyor 🙈 zarif bir gelinlik prenses model bana da yakışacağını düşünüyorum sonuç olarak fiziğim buna elverişli gel gelelim ki toplumun boşanmış çocuklu kadınlara dayattığı zorbalıkların ardı arkası kesilmiyor her ne kadar üzücü olsada bir o kadar da sinir bozucu peki düşüncelerinizi alalım bakalım
İkinci evlilikte çocuklu bir annenin gelinlik giymek hakkı mı yoksa değil mi?
Topluma göre hareket edeceksek sevgili olmamamız, aynı evde yaşamamamız, kızlı erkekli gezmememiz gibi birçok şey yapmamız lazım. Bizim toplum bu şekilde. Topluma aldırış etmeden hayatını yaşamaya bak. Toplumun dediklerine de aldırış etmeyecek bir sevgili bulursan iyi olur
Yeter ki sen iste. İstersen 40 gün 40 gece düğün yaparsın kimseyi ilgilendirmez. Hayatını kendin için yaşamaya bak 😌 malum elalemin ağzı hiçbir zaman kapanmayacak olan bir torba
Kimsenin eleştirmeye hakkı yok, insan ne isterse yapar, yaptığının başkasına zararı yoksa niye yapmasın? 60 yaşında da gelinlik giyer, ikinci evliliğinde de gelinlik giyer