Halen ara ara konuşuyoruz fakat bana kafada bitirdiğini mutlu olmadığını söylüyor. 1 ay oldu neredeyse benden ayrılalı bir kızla konuşuyormuş kız ondan hoşlanıyormuş tanıma evresindelermiş resmî de gördüm. Sevmiyor musun beni diyorum hayır demiyor. Benden önemli mi o kız diyorum kralı gelse önemli değildir diyor. Değer verme kıymet verme yok artık onu seninle kapattım diyor. Gel olalım o zaman eskisi gibi olmayacak diyorum bana kafada bitirdim ciddiyim. İmkansız diyor. Sizce geri gelir mi bana?
Ailesinden herkes tanıyor beni bende aileme onu beraberken söyledim tanışma olacaktı bu ay ama bana diyor ki yapacak bir şey yok zamanında yapsaydın bir şeyler. Benim yaza düğünüm var dedi ama seninle değil dedi
Sizce barışır mıyız?
Ailesinden herkes tanıyor beni bende aileme onu beraberken söyledim tanışma olacaktı bu ay ama bana diyor ki yapacak bir şey yok zamanında yapsaydın bir şeyler. Benim yaza düğünüm var dedi ama seninle değil dedi
Sizce barışır mıyız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer