8 yıllık ilişkim bitti, başkasıyla konuşuyor. Sizce bana geri döner mi?

Halen ara ara konuşuyoruz fakat bana kafada bitirdiğini mutlu olmadığını söylüyor. 1 ay oldu neredeyse benden ayrılalı bir kızla konuşuyormuş kız ondan hoşlanıyormuş tanıma evresindelermiş resmî de gördüm. Sevmiyor musun beni diyorum hayır demiyor. Benden önemli mi o kız diyorum kralı gelse önemli değildir diyor. Değer verme kıymet verme yok artık onu seninle kapattım diyor. Gel olalım o zaman eskisi gibi olmayacak diyorum bana kafada bitirdim ciddiyim. İmkansız diyor. Sizce geri gelir mi bana?
Ailesinden herkes tanıyor beni bende aileme onu beraberken söyledim tanışma olacaktı bu ay ama bana diyor ki yapacak bir şey yok zamanında yapsaydın bir şeyler. Benim yaza düğünüm var dedi ama seninle değil dedi

Sizce barışır mıyız?
8 yıllık ilişkim bitti, başkasıyla konuşuyor. Sizce bana geri döner mi?
Cevapla