Sevgilim benden habersiz kız bir arkadaşı ile yemek yemiş diye ayrıldım. Sizce bu abartı mı?

Yakın kız arkadaşı oldugunu 10 gün önce ögrendim ki 1.5 yıllık ilişki her neyse dünde birlikte yemek yemişler asla haberim yok ama hissettim buda anladı hissettgimi aramış beni sanki 40 kat yabancı gibi geçen anlattıgım arkadaşla yemek yedik beni otogara bırakacak diyor sonrada diyorki sen soguk konuşunca öyle konuştum bende kavga ettim ve ayrıldım siz olsanız ne yapardınız

Sevgilim benden habersiz kız bir arkadaşı ile yemek yemiş diye ayrıldım. Sizce bu abartı mı?
Cevapla