Çok çirkin ve şişman bir kızım. Hep yalnız mı kalacağım?

8 yıllık bir ilişkim vardı. 2 ay önce engelleyerek ilişkimizi bitirdi. Onunla tanıştığımızda kilolu değildim iki yıldır çok kilo aldım. Şimdi beni görmeye gelmek isteyen birileri var ama ben şişman ve çirkin olduğum için istemiyorum. Hayatım boyunca hep mutsuz olacağım.

Çok çirkin ve şişman bir kızım. Hep yalnız mı kalacağım?
Cevapla