Çok çirkin ve hep yalnız kalıcam demi?

İş sahibiyim çok şükür kamu da çalışıyorum keman caliyorum ingilizcem B1 seviyesinden biraz düşük ama A2den yüksek tam B1 e getiremedim çincye başladım online kursla ve güzel ilerliyor ama sorunum büyük sorunum Esmer tenliyim göz alt çukurlarım çok var burnum da büyük burun estetiği yaptırcam 1 ay sonra ya ten rengimi degsitiremiyroum zayiflamaya da baslaidm 60 kiloyum boyum 165 çirkinim herkes de böyle diyor hoşlandığım bir çocuk vardı sürekli denk gelirdik oturuduk konusurduk ona duygularımı söyledim ben sana bakar miyim aynaya bakıyor musun dedi sarışın kızlar çok güzel açık tenli kadınlar Özeniyorum onlara dışarı çıkmaktan utanıyorum artık 1 aydır sadece işe gidiyorum psikolojim bozuldu

Çok çirkin ve hep yalnız kalıcam demi?
Cevapla