Çirkin olduğum için yalnız kalmak zorunda olmam üzücü değil mi?

Evlenmeyi falan hayal bile etmiyorum zaten de flort dahi edemiyorum. Kimse kimseye muhtac degil vs vs tamam ama yalnizlik her can icin ic burkucu bence

Çirkin olduğum için yalnız kalmak zorunda olmam üzücü değil mi?
Cevapla