3 ay

19 yaşındayım, çirkin ve kısa olduğumu düşünüyorum, bu yüzden hep yalnız mıyım?

Çirkinim ve boyum 174 olduğu için kimse yanıma bile gelmiyor sonra kızlar tipe bakmıyor diyorlar hemcins arkadaşım. Bile yok selam verdiğim vermiyorlar üzülüyorum

Güncellemeler
3 ay
Kızlar tipe bakıyorsunuz tamam da erkekler niye arkadaş olmuyor cidden lisede boka benziyorsun demişti bir hemcins
19 yaşındayım, çirkin ve kısa olduğumu düşünüyorum, bu yüzden hep yalnız mıyım?
Cevapla