Flörtüm sandığım erkek kişisi tam 1haftadır mesaj yazmıyor. Yaşam belirtisi yok. Öldü mü acaba? Öldün mü yazsam ayıp mı olur?

sorular sorular

Flörtüm sandığım erkek kişisi tam 1haftadır mesaj yazmıyor. Yaşam belirtisi yok. Öldü mü acaba? Öldün mü yazsam ayıp mı olur?
Cevapla