Arkadaşlar benim çok büyük bir derdim var. Yaklaşık 3 gündür kalbim boş. Kimseye aşık olamıyorum. Ne yapacağım ben😔?

Arkadaşlar benim çok büyük bir derdim var. Yaklaşık 3 gündür kalbim boş. Kimseye aşık olamıyorum. Bu ilk defa oluyor. Ne yapacağım ben? 😔
Arkadaşlar benim çok büyük bir derdim var. Yaklaşık 3 gündür kalbim boş. Kimseye aşık olamıyorum. Ne yapacağım ben😔?
Cevapla