Selams
Kadınlar; yeterince yara aldık. Seçici olacağız tabe 😒

Selams
Kadınlar; yeterince yara aldık. Seçici olacağız tabe 😒

Çaldım görseli porfile fotosu yapacağım 😁 Konuya gelince.
Erkekler kadınlardan daha seçici. Hem güzel olsun. Zeki olsun. Kusursuz bir vucudu olsun. Yemek yapmayı bilsin. iyi sevişsin bilme ne… istiyorda istiyor. Ha bi de mesleğide olsun istiyor. Daha saysam bitmez...
Kadın ise; Eğer ki erkeğin bir karakteri varsa. Tipi az şöyle de olsa, böyle de olsa. Sadece değer görmek, adamlık istiyor. Oda herkes de yok. maalesef ki göremiyorum. Yoldan çıkmışları gördükçe dengem şaşıyor. Ciddi diyorum. Zaten ben bir bakışta insanları okuyabiliyorum. Ne tür insan olduklarını analiz edebiliyorum. Boşuna 41 olmadık 😂.
😃 güzel yazmışsın..
ben hep güzel yazarım biliyon 😜
Valla cins farketmiyor ama hepsi gerçekte değil ALGI'da seçicilik yapıyor. Ama algı da bir yere kadar. Gerçekler ortaya çıkınca da o büyük aşklar bir anda puf olup sönüyor.
Kadınlar duyduklarına inanır, erkekler gördüklerine. Bu yüzden kadınlar güzel görünmek için makyaj yapar, erkekler yalan söyler demiş büyük düşünür perlamarius😂😂😂
Ya gerçekten mi ya 😅
Olur mu olur :D karışmam ben
Rica ederim 😅
Bence iki cinste de seçicilik var
Erkek kadının güzel olmasını vücudunun güzelliğine bakıyor. Kadın ise para veya yakışıklılığa
Ama bu her insan için geçerli değildir mesela ben ben kalbinde ki sevgiyi hissetmem gerek benim için dış güzelliğin bir önemi yok ama sevdiğim kadının hobimi de sevmesini isterim doğrusu sporu
Kadınlar seçici , ama belli bir yaştan sonra iki tarafta seçici davranıyor
Rica ederim 😌
Cevap
47Cevap
Belli bir olgunluğa erişmiş her iki cinste de seçicilik oluyor. Ama genele vurursam kadınlar daha seçici en azından duygusal anlamda bişey hissetmiyorsa sırf ilişkim olsun diye bir ilişkide kalmıyor...
Bence kadınlar daha seçici
@BanaHayran5 bende öyle yazdım zaten. Askskxkz
Evet 😂😂😂
Neyi ni seçiyosun mesela
Önce öyleydi. Şimdi annelerin ve çevrenin baskısı ile kendilerine ait olmayan mantık devreye giriyor kadınlarda. Biri bir çıkıyor " sevgi bir yere kadar sen paradan haber ver" dediğinde evet kadınlar daha seçiciler
Bunun cinsiyeti yok olgun akli başında olan her iki cins kadın veya erkek belli kriterler içinde ilişki yasamak ister. Bu kriterler doğrultusunda secici olurlar..
Cinsiyeti yok kendine saygısı olan seçicidir.
İlişki konusunda kesinlikle kadınlar daha seçici çünkü görüyoruz her zaman (180 altı kendine erkek demesin yha) gibi saçma saçma kriterli var kızların bu yüzden de kadınların kriteri daha çok olduğu için daha seçiciler yani paraya tipe ya da dış görünüşe bakıyorlar. bu yüzden de genelde işte yakışıklı olsun ya da şu işi olsun diyorlar sürekli
Ama erkekler daha çok nefes alsın yeter diyeceği için kesinlikle kadınların daha seçici bir şey olduğunu düşünüyorum ama bu iyi bir şey ama yanlış kriterlere bakarak seçiyorlar. yani erkek için aslında fark etmiyor kadın olması yeterlidir bakıyoruz zaten her gördükleri kızlara yazıyorlar yani seçmece yapmıyorlar.
Yani benim gözlemim bu şekilde tabi ki farklı düşünenlerde olabilir ama bu ülkede durum bu :D
Kadınlar seçme konusunda çok beceriksiz. Ve sonra da Yara aldık diye ağlıyorlar.
Aslında siz kadınlar seçici değilsiniz
Sadece bolluk içindesiniz.
Hal böyle olunca tüm sevgi sözcükleri size sahte geliyor.
Çünkü o kadar çok duyuyorsunuz ki bir anlamı kalmıyor.
Kadın düşmanı mı oldun sen
Söylediklerim den hangisi yanlış ki?
Bolluk içinde olmak da seçmek zorunda kalmak demektir, bu bir. Seçtiğimiz insanı kendini tanıttığı kadar bilebiliriz illaki ne kadar tanımamızı istiyorsa o kadar tanıyabiliriz, bu da tamamen hemcinslerinin oynadığı güzel rolden ibaret, bu da iki. Çok duyuyoruz diye anlamını hiç bir sözcük yitirmiyor, çünkü çok duymak değil tek birinden duymak heyecanlandırıyor, bu da üç :D
Hepsine tek tek cevap vereyim o zaman 👍
1- bolluk içinde olup size yazan kişi aslında sizi diğerleri gibi tercih sırasına sokuyor. Siz seçtiğinizi sanıyorsunuz oysa ki sadece onlar için diğerleri gibi tercihlerden ibaretsiniz. 😀
2-Kendi bacağınıza sıkıyorsunuz haberiniz yok 😂sanaldan ibaret ilişkilerin kölesi durumundasınız ve sonra gelip kendini nasıl tanıtıyorsa o kadar bilebilirsin diyorsun. Ve bu yapıyor diye "rol, oyuncu" diyorsun. Yazık... Çünkü sizde öylesiniz 🙂
3-tabi ki hiç bir söz anlamını yitirmez. Hangi kişinin tercihi olmuşsanız onun sözcükleri seni tatmin eder. Burada devreye para, araba veya pöpülerlik falan giriyor. 😀
Sevgili iken ettiğiniz duaları ayrıldaktan sonra da söyleyin 😂😂👍
Sen konuyu kişiselleştirerek yanlış yapıyorsun. Direkt olarak bana saldırmaya çalışıyorsun yine Akrep, yakışmıyor sana
Asla kişisel değil. Hatta sonuna eklemeyi bile düşünmüştüm. Söylediğim şeyler tamamen genel.
Sana karşı tek bir şey yok. Her insanın yaşadığı şeyler.
Peki, genelde kalalım zaten.
Artık iki taraf ta birbirine güvensiz. Yalan yok, kadınlar kadar erkekler de çok seçiciler ve haklılar. Akıllı insan evlenmez, aşık olmaz, aseksüel yaşar ve ölür bence tabi ama konumuz bu değil.
Kadınlar yaradılış gereği daha duygusal oldukları için ilişkide aşk , güven ararlar oyuzden de daha seçici ve temkinli davranırlar erkekler bu konuda işin sadece cinsellik boyutuna odaklandığı için daha çok duygusallık yerine olaya sonuç odaklı yaklaşırlar
Türkiye gibi bir yerde kadınlar daha seçici oluyor. Bunun tabi çok sebebi var. Arz talep dengesi çok bozuk. Erkekler aşırı derecede aciz davranıp kadınları daha değerli hale getiriyorlar. O yüzden normal güzellikte olan kadın bile istediği gibi biriyle oluyor. Bunun dışında kadınlar ülkemizde ilişkilerde daha fazla yara aldıklarını söylüyorlar. Bundan dolayı da seçici davranabiliyorlar.
Aslında bir cinsiyete yüklemek doğru gelmiyor. Bu tamamen insanın kendisi ile alakalı bir şey. Eğer kişi ne istediğini biliyorsa. Bunu da kendine vizyon edinebilir.
cins farketmiyor ama hepsi gerçekte değil ALGI'da seçicilik yapıyor. Ama algı da bir yere kadar. Gerçekler ortaya çıkınca da o büyük aşklar bir anda puf olup sönüyor.
Kadınlar duyduklarına inanır, erkekler gördüklerine. Bu yüzden kadınlar güzel görünmek için makyaj yapar, erkekler yalan söyler demiş büyük düşünür perlamarius😂😂😂
@perlamare hayranın var burada 😃
Haha oylemi
Bilmem sana soralım; öyle mi? 😅 kopyalayıp yapıştırmışsın
He daha iyi oluyor
Bence bunun yas ile bi ilgisi var
25 yasindan sonra insan secici olmaya basliyor o yasa kadar dogru birini bulamayinca zor oluyor ve ortaya secicilik cikiyor. Karakter begenilmiyor, davranislar, konusma tarzlari, tip arkadas cevremden gorduklerim 😂
Doğru söz 😃
Bu konuda tek rakipsiz ve şartsız kadınlar daha seçicidir zaten öyle bir ülkedeyiz ki erkek teklif ettimi sapık zihniyeti bozuk şerefsiz tacizci tecavüzcü olurken kadın teklif etti mi normal karşılanıyor. Doğa gereği dişi seçicidir her zaman. Kadınlar bu konuda diyorum. Erkek ise seçici olmaz bu konuda
ne istediğini bilen insanlar seçici bence
bilmeyenler her önüne gelene hani:)
Kalbim aklımla arama girip fitnelik yapmasa çok güzel gürmelik yapacağım da.. olmuyo yani..
Haha çok güzeldi bu
😊 😅
Yakışıklılar seçici olsun lütfen, tipsizler seçince komik oluyo
😂😂
Bu ara kadınlar ipin ucunu kaçırmış durumda kaliteyi biraz düşürdüler
:D bazı hemcinslerimi görünce aynı şeyi düşünüyorum
Bakış açını değiştir o halde daha fazla migden bulanmasin canım
Değiştiririm tabii 😌 bakmıyorum ben o yana
Aferin sana 👏
İnsanlar her zaman seçicidir. Her zaman daha iyisini isterler. Bu bir suçlama değil aksine dünyada görünmez tabiat ananın koyduğu kanundur. Mükemmelliği arzulamak tabiatımızda var.
Değişiklik gösterse de sevgililik olarak erkekler bulduğuyla kadınlar istediğiyle sevgili oluyor. İş evliliğe gelince erkekler istediğiyle kadınlar bulduğuyla evleniyor
Evlilik konusunda erkekler bence daha seçici ama kadınlar ilişki konusunda hep aynı lafları söylüyorlar fakat seçim yine aynı oluyor.
Kadınlar her zaman daha seçici
Bazen fazla seçici oldukları için
çok yanlış kararlar veriyorlar
Evet çoğunluk kadınlar daha seçici, ama yara alma konusu çok derin tartışılır.
Kadınlar kesinlikle.. nadir de olsa bir elin bir parmağı kadar erkeklerde de vardır:)
Bunun cinsiyet ile ilgisi yok. Karakter ve ne aradığı ile ilgili tamamen.
Her iki cinste sadık, anlayışlı eş olma konusunda seçicidir.
Erkekler her gördüğünü kadınlar duygusal bağ kırmak ister
Kadınlar daha seçici , erkeklere nefes alsınlar yeter
Erkekler nefes alsın sarı saçlı olsun ladinalr zengin olsun uzun boylu olsun
Erkekler daha seçicidir. Kadınlara para olsun yeter
Başkasını bilmem ben seçiciyim , herkesle olmaz
Kadınlar seçici.. erkekler kadın olsun yeter der😏😏
Kadınlardır, çünkü kadının bir, erkeğin ise sınırsız kurşunu olmasındandır.
Erkekler çünkü kadınların çoğu sadece maddiyata bakar
Her ikisi de artık ne seçiyorlarsa karpuz kavunmu bu dibini kiklayarak anlayacaksin😯
Kadınlar isterse olur, seçen kadınlar oluyor her zaman
Bence kadınlar daha seçicidir diye düşünüyorum..
Kadınlar daha seçici diye düşünüyorum genel orana bakılırsa.
Erkekler daha çok seçici.
Kadınlara saf olsun enayi olsun yeter zaten.
Tipe mipe de baktıkları yok güven olsun yeter her şeyiyle kabul edilsin kadın.😀
Kadınlar garibim seçici olmayı, ayaklarına gelen adamlar arasından seçmek zannediyor asdf. Seçici olan, yürüyen taraftır. Genel olarak kadınların kezbanlıklarının erkeklere yürümesine engel olduğunu varsayarsak, erkekler seçicidir
@maricanes İşte bu yüzden genel olarak diye belirttim. Zira 10 kadından 9'u bu zihniyete sahip. İlk adımı atarsa ucuz görülür, basit görülür, cepte görülür kafasında. Bunun literatürdeki tam karşılığı kezbanlıktır. Sadece toplum dayatmalarından kendini sıyırabilmiş, kendi fikirlerini yaratabilmiş kadınlar bu sınıftan kurtulabilirler
Kadınlar sanırsın hepsi Osmanlı padişahının soyundan geliyor. Yafa İngiltere kraliyet ailesinde prenses
Bizim seçme şansımız mı varmış 😳😳
yok mu
Yok bence 🤨 KS de hiç görmediği , kadın olduğundan bile emin olmadığı pembelilere yürüyenleri gördükten sonra , bence yok 😬
O KS erkekleri için geçerli bence
Evet 👍
İki tarafta kendisi gibi olmayan kişiyi çekiçi buluyor
Bi erkek olarak ben hiç seçici değilim... ıma nefes alsın yeter😜
Kadınlar daha seçici..
100 tane adamdan gider güveneceği adamı seçer bilir işini.
Kaliteli erkekler her zaman seçicidir kadınlar ise her zaman seçici.. 🦂 '
artık kadınlar diyebilirim
Her ikisi de secici
Kadınlar tabi ki...
İki tarafta da seçicilik var.
İki tarafında seçici olduğunu düşünüyorum
Kadınlar daha seçici diye düşünüyorum
En çok kadınlar
Erkekler nadiren
erkekler daha seçici
Kişilik ve yapı meselesi
Kadınlar tabi ki
Kadinlar tabiki erkek secmez
Tartışmasız kadınlar diyorum
Kadınlar daha seçici tabii ki
İkisi de birbirinden beter
kadınlar daha çok seçici
Bence kadınlar saha seçici davranıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?