İlşkilerden yana yüzüm hiç gülmüyor.20 yaşındayım iki kez terk edildim. güzel de biriyim bölümüm iyi ama olmuyor nedense?

Önce peşimden koşuyorlar. sonra ben alışınca sevince gidiyorlar. bana nazaran tipleride çok iyi değil
Güncellemeler
+1 yıl
Beni seven birini asla bulamayacağımı düşünüyorum artık
İlşkilerden yana yüzüm hiç gülmüyor.20 yaşındayım iki kez terk edildim. güzel de biriyim bölümüm iyi ama olmuyor nedense?
Cevapla