Kiloluyum diye çıkma teklifini kabul etmiyorum, aptallık mı ediyorum?

Ben 20 yasindayim bana cikma teklifi eden kiside 28 yasinda. Orta tipli uzun boylu biri. Bana çıkma teklifi etti bende kabul etmedim. Nedenini sordugumda kilolu oldugum icin dedim ve güldü. "Bu yüzden miydi? Kilo dedigin nedirki verilir, ben senin icini masum yuzunu seviyorum dedi. Birkac konusma daha gecdi ama uzatmayacagim. Bende "etrafinda zayif guzel kizlari gordukçe benden bikacagini ve ayrilacagini soyledim. Boyum 170 ve 120 kiloyum. Yuzum orta guzellikte ama yüz kurtarmazki.. ya zayiflayamazsam.. daha once hic sevgilim olmadi bu yuzden galiba biraz seciciyim. Kisaca sonunu bildigim bir iliskiye girmek istemiyorum

Kiloluyum diye çıkma teklifini kabul etmiyorum, aptallık mı ediyorum?
Cevapla