"Yaşlı nineler gibi giyiniyorsun kendine biraz çeki düzen ver "dedi. Terk ettim sizce kim haklı?

Zevkli birimiyum giyinmeyi bilmiyor muyum falanda filan bunda değilim yanımızda arkadaşlarımız varken bunu bana demesine sinir oldum bide Ciddi düşünüyorduk ayrıldım. Pişman da değilim şimdi mesaj yazıyor arıyor umrumda bıle değil herkes haddini yerunu bilecek şimdi mesaj geldi yazmış aynen şöyle


Söylediklerim doğruydu yaşlı nineler gibi giyiniyorsun sadece biraz daha zarif giyinmeni istemiştim özür dilerim madem her şey bitti arkadaş olarak kalabiliriz iki medeni insanız sonuçta yazmış... Sizce kim haklı?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye hiç yorum yok 🙄
"Yaşlı nineler gibi giyiniyorsun kendine biraz çeki düzen ver "dedi. Terk ettim sizce kim haklı?
Cevapla