57 yasinda birinden hoslaniyorum, bence anladi, ama adim atmadi, istemediginin mi gostergesi?

Ben 38 lerdeyim. Istemiyor deyip pes mie tmeliyim yoksa ugrasmaya deger mi

57 yasinda birinden hoslaniyorum, bence anladi, ama adim atmadi, istemediginin mi gostergesi?
Cevapla