Yaşça büyük birisiyle beraberim çevrem seni kullanır diyorlar kafamı karıştırdılar siz olsanız napardınız?

O 30 yaşında ben 22 yaşındayım. Henüz 1. ayımızı doldurduk daha yeni. Arkadaşlarıma anlattım sosyal medyadan filan gösterdim işte herkes kullanır diyorlar aptal olma diyorlar. Kötü bişeyini görmedim ondan ama aklıma girdi arkadaşlarım da iyice şüphe etmeye başladım ister istemez. Sapıkça bir yaklaşımı olmadı, hatta diğer erkekler gibi boydan foto at filanda demedi hiç, beden ölçülerimi sormadı, nasıl giyinirsin üzerinde ne var gibi şeylerde demedi hiç yani o tarz yaklaşımı olmadı şimdiye kadar. Foto ricayla istedi ama onda da 2 tane istedi yüzümün gözüktüğünü istedi gözlerime bakmak için dedi başka istediğide çocukluk halimi merak ediyormuş çocukluk fotomu istemişti o da atmıştı hatta. Aramızda bişi yaşanmadı konusu dahi geçmedi.

Yaşça büyük birisiyle beraberim çevrem seni kullanır diyorlar kafamı karıştırdılar siz olsanız napardınız?
Cevapla