Merhabalar arkadaşlar fikriniz benim için önemli filort sevmiyorum ama hoşlandigim çocuk var aynı siniftaydik onunda bakışlarından anlıyordum benden hoşlandığını fakat birbirimize söylemedik gruptan yazdığımda ilk o cvp veriyordu
Numaramida kaydetmiş gruplara beni o alıyordu herkesin yılbaşı gecesini kutladigimda ilk ve tek cvp veren oydu. Bakışlarından anlıyorum WhatsApp durumlarıma bakiyor. Ama nedense yazmıyor
Aramızda birazda yaş farkı var ondan mı bilmiyorum sizce napim?
Numaramida kaydetmiş gruplara beni o alıyordu herkesin yılbaşı gecesini kutladigimda ilk ve tek cvp veren oydu. Bakışlarından anlıyorum WhatsApp durumlarıma bakiyor. Ama nedense yazmıyor
Aramızda birazda yaş farkı var ondan mı bilmiyorum sizce napim?
Güncellemeler
+1 yıl
Boş bunlar ya neyse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Adım at. İlk adımı her zaman erkekten bekleyin
Bekleyin
Beklemeyin
Napimmm ya geri cevirirse
Arkadaş gibi konuş sonra yolunu bulursun
Soylesimiz yok
Bska yol soyle
Özel olarak yazışacaksınız
Zor🤣 ya erkek olarak bska bı yöntem denettirmeleisin
Neden zor
Çünkü değişik nyani değişik bı insan ona acilicak kadar samimiyetim yok
Ne dicem ki bilmiyorum
Arkadaş gibi konuşacaksın, açılmayacaksın zamanla bir yakınlık göstereceksin
Okul bitti ama aynı şehirde staj yapicaz
Bilmiyorum ki madem öyle niye durumlarıma bakiyor bisiler var mı sence
Bişi dicek özeldensj atıyorum kabul eder misin
Selam verebilirsin
Ne yazmış biliyormusun ondan hoşlandığını söyledim bana:
Senden böyle bir şey beklemiyordum açıkçası yani nasıl soyliyim ben yeni bir ilişkiden yeni çıktım ve başka bir ilişki yaşamak istemiyorum seni kırmak istemem fakat duygularına karşılık veremeyeceğim yazmış👍👍😟😟😟
Kendini geri çekmelisin, kötü davranmaması bile bir şey
Cildiricam. Ya niye wp dueumlarima bakıyor silsin o Mn numarami ya
Seni sonra istemeyecek diye bir şey yok
Evet haklısın onuda düşündüm
Senden bi hareket bekliyor olabilir
Hmm ne yapabilirim ki kndimi ergen gbi hssdyroyim mkb
bir şey yapma bırak o gelsin
Gelecek ama ne zmn ya
Oda ona kalmış
😭😭
Üzülme lan kıyamam
Uzuluyotum çünkü aramızda bı enerji var telapatik bişi var ve çıldırıyorum madem bişi hsstmiyosun niye nmrm var niye durumlarıma bakiyorsun mk
Dime sende haklısın salla ozaman sen niye tribe giriyosun bırak o girsin
Hffhfh evet
Yav xper seviyesi ne mesajda atamiyosun
İlahiburak ne ddn anlamadım
Galiba ilgi var
Var ama ortada bişi yok
Değişik
Neden