AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kader kısmet. Bilemezsin knk
Bilirim kendi kaderimi
En güzeli.
Kolay gelsin o zaman
What?
Sebep
Depresyondayım yaşamıyorum
Psikolojik destek alabilirsin böyle kendini kapatma lütfen
11 yıl oldu psikolojik destek napacak bana ki özgüven patlamasi mi yapacak kendimi seviyorum elimi ayağımı çektim yasamakdan okumuyorum çalışmıyorum dış gorunusume özen gostermiyorum arkadaşım yok sosyalliğim yok kendimi mecburum hayattan yoksun etmeye
Yani bi ömür böyle geçmez kaç yaşındasın
Valla 11 sene geçti 16-27 yaş arası hiç bir şey yaşamadım ne okudum ne çalıştım ne arkadaşım ne bir sevgilim oldu hayattan yoksunum 27 yaşındayım 16 yaşından beri böyleyim yapcak bir şey yok ben birey olamadım sorumluluk alamiyorum benim işim meslegim arabam surmem sevgilim eşim yurt dışı görmem nerdeyse imkansız Atatürk'ün dünyaya gelmesi gibi bir sey
2012 yılında hayatı noktaladim
27 yaşındasın aile evinde kaliyosundur diye düşünüyorum öncelikle bence bı ise girmelisin çok zor evet biliyorum şu an senin için ama bı yerden hayata tutunman lazım zaten sonrasinds arkadaş çevresi de edinirsin emin ol ki sana çok iyi gelicek bende hayatımın bı döneminde böyle yaşadığım için biliyorum
Neden böyle bişey yaptın büyük bı sebep olmalı
Ben işi ve kendimi küçümsüyorum ama sevmiyorum kendimi ve işi asgari ücretli küçük görüyorum sonra ben neden bu haldeyim dersen benim hiç hayalim olmadı o yüzden yaptım kendime bütün bunları valla 11 senedir depresyondayim hiç spor yapmadim boyum kısa kaldı cok kilo aldım dişlerimi fırçalamadım hiç arkadaşım olmadı gene de durduramadı beni düzelmeye maçam yemiyor çaba icinde olmayı bende yıllarımı her günümü evde bilgisayar oynarak yiyip içerek geciriyorum
İşe girdim diye arkadasim sevgilim olacak mı yani işden eve evden işe olmasın
Kendimi neden bu kötülüğü yaptım diye soracak olursan düştüğüm hayat tarzı ve karakterim bunu gerektiriyordu neden mi kendime bunu yaptım zamanında 16 yaşındayken 2012 yılında liseye giderken derslerde başarısızdım hiçbir işlemi yapamıyordum Ben de okulu bıraktım rahmetli babam içine kapalı yetiştirdi Ben de sesim çıkmadı ve hayattan kopmuş oldum
İyide hiç maaş almamaktan askeri ücret almak iyidir değil mi ayrıca demekki sana bakan bı ailen var yine devam etsinler destek olmaya git çalış biriktirme dişlerini yaptır boy önemli bişey değil mükemmeliyetçi birisin sanırım. Hayat devam ediyor ne kadar yasicagini bilemeyiz tabi ki ama önünde upuzun bı yol var nereye kadar böyle gidicek bı düşün bakalım. Ayrica işi olmayan birine kimse kız vermez tabii ki ev aile kurmak kolay mı gir bı işe yap birikimini illa gönlüne göre birisi çıkar karşına lütfen böyle devam etme hayatına yazık etme
İşe girersin tabi ki ilk başta olmucak kimsenin olmuyor ilk zamanlarda bı sure sonra birbirinize alisicaksiniz iş arkadaşlarınla mesela bı gün sen teklif et dışarı çıkalım işten sonra bıseyler yapalım diye böyle böyle arkadaş edinirsin arkadaşın oldukça sevgili kendisi seni bulur emin ol yani sende evde oturmussun kız gelip seni nerden bulsun tabiki bu şekilde işin olmaz aşk işleriyle
Ya herkes derslerde iyi olmak zorunda diye bişey yok benim derslerim çok iyiydi lisede ilkokulda taktır dışında belge almadım şu an kardeşim lise 1 e gidiyor ve berbat dersleri sınıfta kalıcak ama sürekli online eğitim olduğu için şansa geçiyor. Annemde babamda biliyor okumucak kendiside djtor benim içimde yok yapamıyorum diye çalışıyor ama şu an okula gidiyor sesleri geçmek tek amacı lise mezunu olabilsin maksat boş zamanlarinda da komi olarak çalışıyor. maasi küçümsemek çok sacma lütfen bunu yapma şimdi üniversite bitirenler bile bulamıyor iş askeri ucretle çalışıyor
Doğru diyorsun hiç para almamaktan iyidir de maçam yemiyor çalışmaya kendini yormaya daha önce hiç çalışmadım anlıyor musun çok garip gelir konfor alanından çıkıp da eşekler gibi çalışmak zaten kiloluyum hantalim zorlanıyorum Ben ölene kadar böyle yaşamayı düşünmüştüm millet her şeyi yapsın yaşasın Ben sadece izleyeyim herşeyi konfor içinde.. en büyük sıkıntı sorumluluk alamamak benim kızla mızla işim olamaz sorumluluk alamam kendimk birey hissediyorum ki Ben sosyalleşmekten korktuğum kendime yeni şeyler katmaktan korktuğum için böyleyim her şeyden kaçıyorum
İş arkadaşımın kız olacağını nereden çıkardın iş arkadaşım bile olmayabilir bana uygun olmayan en önemlisi sorumluluk alacak birey hissedecek kalıp var mı bende caliscam sosyal biri olsamda hayatıma kız felan katamam zaten mesele orada 😂
Ben 27 yaşında lise 1 terkim 7 kişilik ailemde kimseciyi ise mezunu bile olmadı üniversitede hiç görmedim daha liseyi bitirememişim bu yaşta kendimi küçük görüyorum asgari ücretli işi gene küçük görüyorum fakir hissediyorum kendime cahil hissediyorum fakir hissediyorum geri kalmış hissediyorum
İş arkadaşınin kız arkadaşı olucak demedim ya bı gidip cafeye otursan bile belki beğeniceksin birini sen bilirsin kız ile isim yok diyorsun zaten yerinde olsam psikolojik destek alırdım
O zaman açıktan başla bitir liseyi ne diyim ki bazi şeyleri kabul etmek lazım
Geçen sene havaalanında çalışmıştım 5500 alıyordum temizlik yapıyordum ama beğenmiyorlardı çalışmama hantaldım zaten kilo da veremiyorum işte küçülmeye gittiler çıkardılar beni normal kızdan arkadaşım olmuştu benden daha şişman bir cafede otursan bile belki beğeneceksin birini diyorsun ya sorun benim sosyal biri olamam öyle yerlere gidemem zorlanmam sorumluluk almaya korkuyorum sırf bu yüzden kız arkadaşı ters mazallah bir de evlenir çocuğa karıştırsin en büyük korkum fobim baskasina mutluluk olabilir ama o kafada dusenemiyorum iste yok açıktan bitiremem okumak geçti işten böyle kafam basmıyor ki anca çalışırız mesela en büyük abim 46 yaşında çöpçü ama nerdeyse bak sen 100 milyar birikimi var bekar benim dedemden kalan arsa var Onu 100 milyara satmayı düşünüyorum dişlerimi yaptırabilirim müteahhit bana işte bulacak Ama işte gerçekten düzelme istemem lazım hiç kolay değil konfordan çıkmak
Zor evet ama bu dünyada aşk sevgiden güzel bişey mi var yaşama bağlıyor insanı niye bu kadar uzaksın
Peki sen niye bu kadar aşka meraklısın ille de kızla tanışmalisin zorunluluk der gibi.. ben Türkiye'de yaşayan aşka en uzak kişiyim sevgilimin olması Atatürk'ün dünyaya gelmesi gibi görüyorum ya da 2099 yılında 103 yaşında evlenirim diyordum aşk hayatını yaşamasını bilenlere güzel benim gibi 11 senedir evinden çıkmayan obez asosyallere güzel olacak değil ya 😂
En büyük fobim aşk yaşamak sevgili olmak evlenmek çocuğun olması başkasına gore mutluluk bana göre asla yuzlesmek istemediğim kactigim fobim travma
Sevmek sevilmek ilgi göstermek görmek bunlar güzel şeyler meraktan değil iyi hissettiriyor.
Benim tek aşık oldugum kız lise 1 de ki platoniğim eda 4 yıldır evli 2 yaşında kızı var bense okumamış calismamis hayata karışmamış sorumluluk alamayan korkan embesil obez asosyal oldum düşünebiliyor musun? Hayat bizi nelere götürmüş 😓
Kilo vermeyi denedin mi
Eğer zamanında liseyi okusaydım Akdeniz üniversitesi'ne gidecektim bir meslek dalı seçecektim o kızı açılacaktım şimdiye belki evlenmiş hayata karışmış kızım olmuş bir şeyden korkmayan normal bir olabilirdim sizin gibi arabası olan sosyalliği olan eşi olan
Kilo vermeyi 7 sene önce denedim 2 ay spor salonuna gittim midemi durdurmustum çok acıkmıyordum bayağı zayıflamıştım Ama yapacak bir şeyim yoktu saldım geri tekrar bu hale döndüm sıkıntıdan yiyorum
Geçmişe donemeyiz değil mi harekete geç acilinden spor yap işe gir duzeltmen lazım hayatını
Yaşadıklarım hiç kolay şeyler değil ağır bir tramva ben yaşadığımı bile hissetmiyorum kendi kafamda bu durumla kurtulma planları kurdum arsaları sat dişlerini yaptır zayıfla adamın bulduğu işe gir para kazan parayla da psikoloğa gittin nasıl eş dost çevre yapabilirim Özgür olabilirim sosyal olabilirim diye akıl al böyle bir çözüm düşündüm ama hiç harekete geçemiyorum bir şeyler bana engel oluyor niye kendini yoruyorsun diyor korkuyorum başka biri olmaktan başka bir kimliğime bürünmekten yıllarına çaba içinde geçireceğim 11 yıldır kendim bu hale getirdiğim 11 ayda düzelmeyecek
Ha duzelcem ha adamı arayacağım ha dişlerimi yaptıracağım ha sosyal biri olac illede diyorum ama cesaret uğraş yok
Valla ben mersinde yaşıyorum burasi deprem bölgesine çok yakın olduğu için ordan kendini kurtarabilen buraya geliyor. Hepsi 0 dan başlıyor hayata 0 ev yok araba yok eşya yok kiyafet bile yok. Ama bırakmıyorlar kendilerini sağlam güçlü durmaya çalışıyolar. Sen böyle güçsüz zayıf olursan ben burada sabaha kadar dil dokim fayda etmez.
Bende Antalya'da yaşıyorum komsuyuz.. Anlıyorum işte duzelcem diyorum kendime ugrasasım gelmiyor.. onlar en azından böyle olmayacağını biliyor ben bilsemde harekete geçemiyorum hani hemen olmayacak olması var ya