ben ona geçen aylarda yumoş yumoş çok güzel kaliteli bi hediye aldım özenle paketledim ilgi alanlarına yönelik kitaplar da hediye aldım. kendisi bana hiç hediye almadı. şunu alcam aldım almadım, yok alcaktım stoğu bitmiş derken zaman böyle geçti. bi de bi yerlere gittiğimizde benden de hesap ödemeyi beklediği zamanlar oluyodu. acıktığımda orası pahalı burası pahalı diye giremiyorduk bile tüm gün aç gezince ilişkiyi bitirme kararı aldım. şimdi bana bi hediye almış ama hediye de hediye degil. plastik kalitesiz bişey özenmeden aldıgı belli fiyatı da 30tl hatta daha ucuz. paketi de çok aşırı özensizdi kendi eli yatkın değilse birine yaptırsaydı o zaman. ama cok sevmistim bitirdigim icin kalbim acıyo. bana hak ettigimi vermedi ki nasıl devam edeyim
Erkek arkadaşım 5 aydır elle tutulur tek hediye almadı ve hep para lafı yapıyor. Bu normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
guncell.. kalbim acıyo tavsiye verin :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!