Erkek arkadaşım 5 aydır elle tutulur tek hediye almadı ve hep para lafı yapıyor. Bu normal mi?

ben ona geçen aylarda yumoş yumoş çok güzel kaliteli bi hediye aldım özenle paketledim ilgi alanlarına yönelik kitaplar da hediye aldım. kendisi bana hiç hediye almadı. şunu alcam aldım almadım, yok alcaktım stoğu bitmiş derken zaman böyle geçti. bi de bi yerlere gittiğimizde benden de hesap ödemeyi beklediği zamanlar oluyodu. acıktığımda orası pahalı burası pahalı diye giremiyorduk bile tüm gün aç gezince ilişkiyi bitirme kararı aldım. şimdi bana bi hediye almış ama hediye de hediye degil. plastik kalitesiz bişey özenmeden aldıgı belli fiyatı da 30tl hatta daha ucuz. paketi de çok aşırı özensizdi kendi eli yatkın değilse birine yaptırsaydı o zaman. ama cok sevmistim bitirdigim icin kalbim acıyo. bana hak ettigimi vermedi ki nasıl devam edeyim

Güncellemeler
+1 yıl
guncell.. kalbim acıyo tavsiye verin :(
Erkek arkadaşım 5 aydır elle tutulur tek hediye almadı ve hep para lafı yapıyor. Bu normal mi?
Cevapla