Erkek arkadaşım bana hiç hediye almıyor hesap ödemiyor ne yapmalıyım?

tamamını okuyun lütfen1 yıldır beraberiz bütün hesapladı ben ödüyorum tüm paramı burnumu ailemin verdiği harçlıkları hiçbir şekilde ona maddi bişey yansıtmadım her şeyi market dahil ödedim hatta ona aç oluyor diye market alışverişi bile yapıp jest hani götür dedim ama o bana bir şiir bir mektup bir şey yazsın istiyorum 14 şubatta sadece çiçek aldı ve hediye olarak yüzük doğum günümde de yüzük almıştı kapkara olup paslanana kadar taktım takıyorum çok teşekkür de ettim yıl dönümünü bir gün öncesi tartıştık diye yarın yıl dönümüz dedi bana beni kötü ettin bende trip kendimi çok kırıldım yıl dönümümüz olduğunu söylediği için ve Hayır yarın değil dedim ve yarın kütüphane falan buluştuk zar zor arayıp tarayıp yorulup ona kulaklık aldım kıt Kanaat neyse tabi o bana o zaman da sonra da bişey almadı sadece mesajla kutladı Defalarca şiir istedim yazcam dedi yazmadı ve şimdiye kadar bi beypazarı maden suyu ve taş ilişkinin başinda içtiğimiz kola ikimiz toplam 100 tl o hariç bişey ödemedi bense 40-50 binden fazla harcamışımdır abartmıyorum ona hediye falan da alıyorum onun için güzel giyiniyorumda ama param çok yettiği zaman artık yetemiyor ve onun hayatımon aşkı olduğuna emin olduğundan aşırı aşık olduğundan onunla beraber de oldum şimdi üniversitede beraber bi yere gitmeyi düşünüyoruz falan aslında bi dene çalışdam potansiyelliyim ama çok kötü olaylar yaşadım anlatamayacağım kadar iyi zamanlar geçirmedim ve beni çok kıskanıyor hani onda da problem yok ama bilmiyorum söyleyim dedim bunu da konudan bağımsız şu an parası olmadığı için mi böyle bilmiyorum ama geçen buluşmada artık çok hafif romantik iması yapmıştım buluşma öncesi bu yüzden bi işte şu kaçtır sıkıştıran gül satan çocuklardan birine ver LA ver kanka kaç lira diye pazarlık yaptı utandım ve 200 den 150 ye indirdi işte sonra da ben bunu çiçekçi den 100 e alırım ama dedi sonra işte alma tamam neyse dedim bi alcak gibi oldu 200 bi elli bi çıkarmıştı cebinden işte sonra para üstü yok dedi galiba çocuk o da almadı işte iki gül verim abi dedi öyle almadı bilmiyorum bugünde yine bi genel oluyor işte canım sıkıldı ölsek kurtarmak kurban falan diyor bende diyorum karına hizmet et o da diyor he doğru hizmete ihtiyacın mı var diyor bende yok illa ihtiyaç mı hiç zevkine beni mutlu etmez misin dedim sonra etcem dedi ben çıktım chatten normalde çıkınca arardı bu sefer aramadı beni ama mesaj yazdı Çevre günüymüş bugün kutlu olsun dedi bakmadım sonra hatun gelmiyor gelmiyorum ya ben dedi ve şu para konusunda da mesela ben onun evine falan da acıktım diyince yemek söylerdim işte arada sonra ve bugün kendi yemek söyliycem dedi söyledi herhalde o zaman parası var ve kent kartına da online para yüklüyorum bi keresinde istemişti hatta 2 kez benden de çektim olmayınca vb bunları aramam ama işte kendisine bu kadar şey yapıyorum maddi beklentisi olan biri değilim ama bu durum beni üzmeye başladı ve şu an beni arıyor mesaja bakmam için herhalde yemeğini yedi öyle arıyor :))

Erkek arkadaşım bana hiç hediye almıyor hesap ödemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla