Merhabalar instagram tanışıp görüştüğüm çocukla haftaya bir buluşma ayarladık, kilolu ve özgüvensiz olduğum için buluşmaya pek ısınamadım. Instagramda vücudumun olduğu net bir fotoğraf yok ama karşımdaki çocukta yakışıklı ve fiziği güzel biri. Ne yapmam konusunda bana yardımcı olabilir misiniz? Sizce iptal etmeli miyim?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence etme belki seni böyle beğenecek ama güvenik acisindan bilemiyorum en önemlisi bu
Bence etme bakarsın Seni bu halinle beğenmeyen s@ktir edersin ve yolunda devam edersin sakı bu hayata tek o var fazla takma kafana oldu oldu olmadı olmadı üzme kendini fazla.
teşekkür ederim
Yane beğenir inşallah beğenmese yoluna bakarsın sanki o brad pitt hem sana başka erkek mi yok
bir an bile olsa özgüvenli hissetmemi sağladın, teşekkürler tekrardan ve gideceğim buluşmaya
Yane hep olumlu düşün senin başka kızlarla bir fakın yok bazılar biraz kilolu ama yüzleri çok güzel bazılar çok güzel ve karakterler çok kötü kendini başkanlardan hep altda görme oldun gibi sev kendini ve beğen ki özgüvenin yükselsin ki erkekler senide beğensin.
keşke herkes senin gibi düşünse kızlar bile bazenleri bizden çok farklısın gözüyle bakıyor erkeklerden bahsetmiyorum bile uzun süredir bu yüzden kimseyle konuşmuyordum lakin şimdi konuşmaya başladım ve umarım bu sefer hepsinden daha farklı olur
Bende de öyleydi çok iyi anlıyorum bazan kızlar arkamdan konuştunu duyardım ne çirkin bir kiz bilmeme ne sonra kendimi biraz olsun sevmeye öğrendim hala tam değil ama eskisinden da bakımlıyım biraz da dikkat etmeye çalışıyorum görünüşüme, ve erkekleri kafamı takmıyorum pek eskisi gibi kendime da çok zaman harcıyorum kendim için bir şeyler yapıyorum kafam biraz toparladım ve biraz da mutluyum çalıştıktan da , hem örendim ki biriler senin karandan konuşunda ya kendisini beğenmiyordur ve kendi hayatından çok mutsuz ki konuşuyor ya da seni kıskanıyor. Ve özgüvenim ben işe girdikten sonra da yükseldi zamanla seninde özgüvenin yükselir o yüzden fazla şey yapma
senin gibi güçlü olmayı çok isterim ben çok çabuk pes ediyorum savaşamıyorum bazı insanlarla çünkü kelimeleriyle yıkıyorlar insanları ama gidicem o buluşmaya ve isterse konuşmaya devam etsin isterse etmesin ama ben gidicem, umarım yine eski günlerime dönüp üzülmem
Bende güçlü dağlım bende çok çabuk kırılıyorum ve bana olumsuz söyleyen şeyleri günlerce kafamı takarım ama yaş ilerledikçe anlıyorsun kı her şey boş zaman çabuk geçiyor ve kendini bunca şeyler yüzünden boş yere yıpratın , olumlu ol güçlü olmaya çalış hep başarlı kı seni kıskansınlar , çoğu seni kıskandı için arkadan konuşur (kızlar) hayatını yaşamaya çalış aynen öyle git olmadı sen hiç bir şey kayıp etmemiş olursun da gençsin nasıp değilmiş o zaman ki Allah sana da iyisini nasıp edecek
çok teşekkürler gidicem
Balık etli kilosuysa dert etme
evet ama biraz özgüvensizim galiba
Dert etme O tarz bi kiloluluk daha iyi geledebilir. Bazısı hatta o tarz tercih eder
umarım dediğin gibi olur ve buluşma iyi geçer
80 85 demişsin boy kaç
1.70-72 gibi bir şeydi
İdealin biraz fazla üzerindesin neyse çok sorun olmaz. Balık etlilik idelin 7-8 kilo üzerinde olmaktır. hadi 10 de sen
kilonuz nedir? bence iptal etmeyin
80-85
Nasıl birisin reelde gormeden ne diyelim
Senden herhangi bir fotoğraf istemedi mi?
boydan bir fotoğraf istemedi hep yüzümü atıyordum o da öyle istiyordu
Hmm ona sorabilirsin kilo sorun yaratır mı diye? Evet derse de sen bilirsin de. Kilonla sorunun olmadığını belirt. Özgüvei bir duruş sergile bence
bunu buluşmadan önce belirtmeliyim galiba, teşekkürler
Bence de daha iyi olur. Rica ederim
Niye nevar bunda
özgüven problemi
Bence güvenmelisin
çok kırılgan bir yapım var ve hassas olduğum nokta bu konu o yüzden özgüvensizim
Tamam
Boy ve kilon nedir?
1.70 80-85
Peki kilon yüzüne gitmiş mi
yüzüme gidiyor galiba ama kendim çok özgüvensiz hissediyorum
Seni çok iyi anlıyorum bende 183 boyunda 83 kiloyum yüzüm mesela çok poğaça gibi duruyor sevdiğim kıza yazmaya çekiniyorum ama aslında yanlış düşünüyoruz aslında tip önemli okey ama bizi biz yapan şeyler düşüncelerimiz, jest ve mimiklerimiz yani diyeceğim şu ki sadece kilon özgüvenini kırıyorsa kurmasın
aslında çok haklısın ve şu an beni anlayan biriyle konuşmak daha farklı insan her ne kadar iyi de düşünse özgüvensiz hissediyor ve bunu aşabileceğimizi düşünüyorum ben o buluşmaya giderek ve sende sevdiğin kıza açılarak başlayabiliriz belkide
Sen kesinlikle buluşmaya gitmelisin, ben kıza açıldım bir ara kahve içelim dedim bana "olur bakarızzz" dedi bende "bakılsın o zaman" dedim böyle kaldı mesaj
Sence bu mesaj olumlu mu olumsuz mu?
şimdi şöyle ki uzatarak söylemiş hani biz kızlar için bu olumlu bir cevap ama nasıl bir niyetle dedi bilemem tabi ki. Ama sen o konuşmadan sonra hiç yazdın mı? Yazmadıysan tekrar denemelisin belki de senin davet etmeni bekliyordur
Yani olur bakarızzz dedi bende bakılsın o zaman dedim ve görüldü yedim bence benim çok yazacak bişeyim yok
aslında konuşmayı devam ettirebilirdi
ama yine de üzülme bizi hep hassas noktalarımızdan vurmalarına izin vermeyelim
Hatta çok terbiyesizce bence bişey yaptı ben olur bakarızzz dedikten sonra dediki benle başka çocuktq buluşmak istiyordu bayağıdır ve bende onu geçiştiriyorum ayaklarına girdi
evet bu gerçekten onun terbiyesizliği işte bu insanlardan uzak durmalısın
Çok haklısın ama hep beni böyleleri buluyor
biliyor musun beni de hep böyleleri buluyor galiba hayat bizim daha çok özgüvensiz olmamızı istiyor ama aksine gitmeliyiz
sadece nasıl yapabileceğimi bilmiyorum :)
Ya şöyle ben şahsen türk erkeğine göre yakışıklı bir erkeğim kilomda öyle çok yok ve özgüvenliydim sevdiğim kız kırdı sonra da toparlayamadım ve aynen öyle aksine özgüvenl olmamız lazım
umarım hayatında güzellikler olur ama özgüvenli olmalıyız bunu unutma ve tavsiyelerin içinde teşekkürler
Rica ederim ne demek umarım buluşman iyi geçer
umarım
Kac kılosnkı
80-85
Iptal ettnmı
hayır etmedim
Bısı dıcem
de
ne diyecektin ki