Sevgilim 29 yaşında bende 25. 10 yıldır tanışıyoruz üniden. 1 yılı geçti sevgili olalı. Evlilik bekliyorum ama her şey çok stabil. Sevgili olarak takılıyoruz, beraber vakit geçiriyoruz ama 1 yılı geçti aileyle tanışma ya da evlilikten hiç bahsetmiyor.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Normalde istemesi lazım yaşıda gelmiş
Sen çocukları göster çok tatlı falsn de canı çeksin
Demekki evlenmeyi düşünmüyor
Neden düşünmüyor
Düşünmüş olsa söylerdi
O yaşta kadar kaçmış kolay kolay evlenmez
Neden evlenmesin ki
Neden evlensin ki sorumluluk bi kadına bağlılık karşı tarafın ailesi maddenizler liste uzar
Aile kurmak çocuk yapmak vs?
Ikisini teraziye koyunca bekarlık her şartta ağır basar
Yaşı 29 nereye kadar bekar yaşayacak ki elbet aile kuracak
Yok öyle bisey bu senin inanmaknistedigin evlenmez olur biter
Bütün erkekler evlenmek istemez yani erkeklerin evliliğe genel tavrı mı bu
Aynen öyle kafası rahat şu an niye o kadar yüke girsin gerek yok
Yaş geçince aile kurulmuyor ama
Eee kurma derdi yok ki adamın zaten
Belki olacak
Bunun olmasını sen istiyorsun
Bende evlilik bekliyorum ama tok yok yani
üniversitede aynı sınıf filan miydiniz
Evet
15 yaşında mi başladin üniversiteye
Atölyeden tanışıyoruz üni öncesi yerleşme kurslarından
Şu an işi var mı? Çalışıyor mu
Evet öğretmen bende öğretmenim
Ben de o yastayım yeni atandım. Cinsellik yaşayacak seviyede olduğum biriyle ciddi de düşünüyorsam 1 yıl beklemezdim. Anlatabildim mi
Aileler bile tanismamis. Bir öğretmen olgunluğuyla degerlendir olayı bakalım
Biriyle sırf seks yapmak için onu kullanacak biri olduğunu düşünmüyorum iyi biri çünkü
Erkek yurdunda kaldın mı hiç? Çok iyiler gördüm çevremde güzelim. Bu yüzden kaybediyorsunuz. İyi bir erkek 1 yıllık ilişkide yaşlar müsaitse evlilikle ilgili ortam müsaitse hele ki işler yerindeyse soru işaretleri bırakıp kızı yormaz. Neyse iyi biriyse sorun yok devam
İyi insanda olsa konu seks ise herkes kötü mü diyorsun yani? Sorun ne baştan yapmamalı mıydım? Berbat hissediyorum
Diyorum ki iyi ve kötü bilemeyiz. İyi bir insan bile seks yapıyorsa kesin evlenir diyemeyiz. Adamlık iyi bir insan olmaktan öte bir şeydir. Adam dedigin şartları müsaitse cinsellik yaşasa bile sevdiği kadını düşünür evliliğe adım atamasa da aileleri devreye sokar en azından. Sence neden bekliyor evlilik için? Neden aileler devreye girmiyor? Gerekçesi var mı elle tutulur
Aslında zaten birine aşık. Evli çocuklu bir kadına tutulmuş çok fena, öğrencisiydi kadın. Onu unutmak için benimle sevgili oldu. Ama benim haberim sonradan oldu neden sevgili olduğundan. Zaten 10 yıl kadar oldu tanışıyoruz. Bir anda deneyelim mi filan diye geldi bana yakınlaştık 1 yıldır ilişkimiz var. İlişkimizin 4. Ayı öğrendim ben hesap sordum madem başkasına aşıktın benimle niye birlikte oldun niye yattın benle falan. Seni zaten beğeniyordum söz veriyorum unutmaya çalışıyorum onunla olması imkansız ama seninle deneyelim inanıyorum olacağına unutucam filan. 1 yılı da geçti. Her şey çok güzel gidiyor ama en ufak bi evlilik bahsi geçmiyor.
Ah be güzelim. Böylesi genç yaşta böyle güzel mesleğin var böyle birine mi aşık oldun? İlişkinin başlangıcı resmen fb olayı gibi. İlkini mı aldı?
Ve öğrencisine aşık olan bir * adam olur mu ki iyi bir insan olsun? Hele ki evliyse çocuğu varsa kadının
Bende güzelim. O kadın 28 yaşında. Evli ve çocuğu var. Neden ona aşık oldu. Bekaret falan diyorlar da o kadın boşansa gider alır kadını o derecede tutulmuş. Anlamıyorum sorun ne? Gece kadını sayıklıyordu uykusunda, saç kıran oldu ne hastalıklar geçirdi ben vardım yanında iyi olsun toparlansın diye. Vefadan da olsa sevmez mi. Benim ona iyi gelen, çok emek veriyorum
Cirkinsin demedim ki. Aşk mı takıntı mı bilmem ama aklı kadindadir hâlâ. Gece kadını sayikliyormus hâlâ 1 yıldır ne evlilik ne aile olayı var sen evlilik diyorsun. Birlikte mi yaşıyorsunuz?
Hayır kadın güzel ama bende güzelim. Bekaretse mesele o kadın da bakire değil. Niye o kadına vuruldu öyle götü başı dağıtacak kadar.. erkekler çok enteresan yaratıklar.. kendi evi var ailesiyle yaşamıyor, kalıyorum bende çoğunlukla yalnız bırakmıyorum. Şimdi yine iyi ilk ıslak yavru kediye gönmüştü çöktü resmen. Zayıfladı sürekli hastalanıyordu. Toparlansın diye elimden geleni yaptım. Tatiller, spalar, gece clupleri, zihnini sürekli meşgul etmeye çalıştım güzel şeylerle rahatlatmaya çalıştım unutsun diye
Burdan mı devam edelim?
Nerden devam edelim
Dm den olabilir
Bilgilendirecek misin beni bu konuda
Ne konuda ilişki mi
Sevgilimi anlama hususunda
Güzelim yatağıma gel demedim ki dm ye gel dedim. Burdan değil ordan devam edelim diye.
Cinsellik var mı
Evet
Alacağını alıyor seni terk eder evlenmez
Niye terketsin? Alacağını alamadığı zaman mı evlenecek? Almak için
Bakire bir kız ile evlencek
Neden bakire bir kız ile evlensin. Hem bok bulur bakire bir kız.. kolaydı bakire kız bulmak
Sen kaç yaşında bekareti verdin
Neden soruyorsun bunu
Belli ki saf birisin
Ne alaka ya soruma neden cevap vermiyorsun
Bekaret yoksa evlenmen çok zor
O da bakir değil. Erkek bakir olmayınca problem olmuyor kız bakire olmayınca niye sorun var?
Onun ki belli olmuyor
Mesele belli olması yani. Umarım kandırılır. Bakireyim diye kan yutturan olur umarım
Hayat bu kullan at
1 haftada
Ney 1 haftada mı
Bana yazabilirsin sen bilirsin