Bir ay sevgili olup ardından ayrılıp “ben ilişkiye hazır değilim” diyen erkeğin amacı ne?

Aynı yazdığım gibi. İyi biri kötü biri olmadığından eminim ama dengesiz. Bunu dedi ben de ayrıldım tamamen ve iletişimi kestim. Soruyorum sizlere efendim; nedir bu “ilişkiye hazır değilim, hissetmiyorum” falan dilan
Bir ay sevgili olup ardından ayrılıp “ben ilişkiye hazır değilim” diyen erkeğin amacı ne?
Cevapla