selam KS evet biriyle yemeğe çıksan siteden bu kim olurdu etiketleri alalım

bu arada burada sevgili olan var mı eskiden vardı görüyordum şu an yok Sanırım 🥰
( abaza tayfa uzak dur size ekmek çıkmaz burdan )
#romantikakşamyemeği
selam KS evet biriyle yemeğe çıksan siteden bu kim olurdu etiketleri alalım

bu arada burada sevgili olan var mı eskiden vardı görüyordum şu an yok Sanırım 🥰
( abaza tayfa uzak dur size ekmek çıkmaz burdan )
#romantikakşamyemeği
Hanımefendilerin en sevmediği üç özelliğe sahip olduğum için kimse benimle yemek yemez ama herkese sevdiğiyle mutlu günler ve sağlıklı yemekler dilerim. 😊
Cevap
57Cevap
@Coraline-0 çıkmak isterdim
Çıkalım knks💃🏻
ben yemeğe tek çıkayım
şu sıralar kafa dinlemeye ihtiyacım var depremden dolayı baya bir yıprandım artçılar dan huzur bulamadım
Sizinle çıkmak isterdim tüm samimiyetimle biraz konuşup biraz muhabbet edip sonrada iki medeni insan gibi evinize bırakırdım
teşekkürler
Rica ederim çünkü melekler dünya ya bir kere gelir o yüzden memnuniyet duyarım
Bir kişi var ama istermi bilmediğim için etiketlemiyicem
şansını dene ☺️
Hadi yemeğe çıkalım🙂
Siz değlsiniz
Valla seninle taksime gitmek isterdim 😂😂 @kimse_bilmesinbeni
ben dışında kanka ben dahil değilim 🤣
bu aralar ev kadını modundaym o dahs iyi 😅
@Sosyetic_SheqiiL ile yemeğe çıkmak isterdim hesabı da o ödesin 😃
İmkansız :D asla ilk yemeği ödemem
@Sosyetic_SheqiiL o zaman kendi ellerimle yemek yaparım sana muhlama yapar ekmek banarız 😃
Ooo severiiiiz anlaştık 😃
Kendim olurdum.
Burada mavi gibi gözüküp pembe, pembe gibi gözüküp mavi olanlar var 🤣🤣🤣
Böylesi daha iyi...
Ben kız olmama rağmen birde çıkmak istediğim kişi bdnim sevgilim falan değil sadece kardeşiz onun ismide@rıfatşen
Özellikle birisi yok ama mutlaka muhabbetimin samimiyetimin olması gerekir sırf gözüme hoş görünüyor diye birisi ile yemeğe çıkmam
Burdan kimseyle yemege cikmam. Bi yemek bin tl en az suratsiz paranoyak biri cikar. Kadikoyde birini bulsam daha eglenceli olur
Aklıma bir üye gelmedi şimdi. Ben tek başıma yemeğe çıkayım veya herhangi bir üye olabilir, fark etmez. 🤷🏻♂️
@Bakımlıkızçehanım yaa çok mutlu oldum lahmacun mu yiyeceğiz? Yaşasın yaşasın. 😎
😂😂 şu an yiyeceğimizi öğreniyorum sjsjsjsjs
Ay ne göözellll olurdu...
@sepulturasoldier bu cocuk bunla bunla hskdjsldjsls
Ooooo 😂 teşekkür ederim
Nasipse gelir bağdattan Yemen den nasip değilse ne gelir elden
Tamda abazalara yönelik bir soru. Orkide kokulu romantik soruların ömrü kısa oluyor.
@gizliüye olabilir 😬 ama romantik olmasın 🤨
Bu da soru mu? Tabii ki bu soruyu soran kişi olurdu. Mis gibi bi acılı Adana bi de şalgam yerdik ne güzel. Ooh mis ! 😆😅
ben dahil değilim 😅
Şimdilik dahil değilsin tabii.😅
@GOKHANoturumactı sürekli iş yerinde yemek yiyoruz sayılır mı 😂
Bugün ben yoktum sayılmaz 😂
Şu anda yemeğe değil, yorgunluktan dolayı masaja ihtiyacım var.
Benimle yemeğe çıkmak isteyen yokmuş lanet olsun adamım 🤣
Birisi vardı ama az önce öldü benim gözümde...
Kimseyi tanımıyorum doğru düzgün ama anlasabilecegim kafa dengi bir insan olabilir.
@merttt10 çıkalım mı
havada aşk kokusu var 🙈🥰
İstanbul'da yaşayan varsa kokoreç yemeğe götürebilirim
Hiç kimse ile çıkmam işim de olmaz.
Tek bir kişi ile çıkarım. O da kendini biliyor. O da konuşmasını bir bilse
Etiketlemeyim şimdi :)
niye ki
burdan yaz
Hiç kimse ile yemeğe çıkmam bu sitede
benimle 😅
Seninle çıkarız asko 😁😁🐣🐈
Beni etiketleyin.. Zaten çıkmam🤣sapık çıkar kesin :)
@Bülentadn bi yemeğe... Evt
@Bülentadn üstüne bir şey istemiyorum.. Sadece erkekler bi kadına bi yemeğe sahip çıkarım diye düşüncelerden vazgeçsin isterim... Kadının bir ruhu da var.. Bilginize
@Bülentadn aynen... o da vücüdünüzün tam ortasında.. Ruh beyin huzur mutluluk aksiyon hepsi aynı yerde
Var ama söylemem 😂 kendisi beni tanımıyor ama görüşlerini beğeniyorum vede çok güzel bir kızçe🙈
Daha yeniyim kimseyi de tanımıyorum. Tanıyınca karar veririm
Aç kalırsanız size mercimek köftesi yapabilirim ✋🏻
Kim kulağımı tutup götürürse mesela sen
olmaz
Neden olmuyo
Sadece kulağımı çekecek birini nasıl bulurum
Siz hayal edersiniz ben yaşarım 😎😎
Rüya görüyorsun herhalde 😅
😊😊
Ha yanlış anlaşılmasın arkadaşlar paylaşım. yapan kişi hakkında konuşmuyorum 😊😊
teşekkür ederim açıklama için ☺️
Rica ederim 😊
@Yahyaayaa olurdu sanırım
@Yahyaayaa çok tatlısın, bende teşekkür ederim :)
@Yahyaayaa yok ciddiyim 😃
@_Daphnee_ olur du🤗
@_Daphnee_ oyyyy bir tanesin yaa🥰
Herhangi bir üye olsun ama abazan olmasın.
Öyle mi
Hazırlan 8 de alırım tatlım 🙂
Yemek yemeyi sevmiyorum kahve olsa😂
@_Taner_ ile isterim
Var , kendisi bundan habersiz.
Yok öyle biri eskiden vardı @Lunaholly
Sizinle kabul ederseniz tabi
Ben olurdum degil mi
Ağzının tadını bilen biri olmalı 🙂
Özür, romantik akşam yemeğinde ben yokum❗️Okumadan cevap vermişim 🙂
J_eSSe veya Adeenn veya
asgokgasokasogkasgokgsaokagosk
galiba bu ilkiydi :d
Pek havamda değilim ben almayayım.
Felsfe seven alıngan olmayan biriyle
Flörtümle.
Kimseyle istemezdim
Henüz öyle biri olmadı
@minikbarbye ile 🤭💕 tabi kendisi ne der bilemem
Kendime güzel bir yemek ısmarlayabilirim.
Çıkmak isteyene ısmarlayabilirim. 😉
Abaza mi galiba sende onlardanain pampaaammmm sorun netttt
Evet o kendini biliyor sanırım öncelikle yemekten önce çikolata soylerdim
@KızlarSoruyor ile olurdu :)
Sen olurdun
teşekkür ederim 🥰
Seninle olurdu
ben dahil değilim 😅
Artık dahilsin
sağol almim
Kimseyle
Benimle. d
Niye leyn yiyelim işte şalak
🤣🤣
lütfen hanım efendiyi kırmayın 😅
Ya slk Mustafa tanımadın mı beni. d
Bişey dicektim ama neyse 😊
Üç 4 tanıdığım var onlarla olur
istediğimle çıktım zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?