
Gelsin etiketler 🎉
Ben @meftun35 krala bir kruvasan ısmarlardım 😄🥐😋

Gelsin etiketler 🎉
Ben @meftun35 krala bir kruvasan ısmarlardım 😄🥐😋
Bende tam seni yazacaktım 😊 sonra baktım ben varım etikette huhuhuuuuuuu 🥳🥳 7d kahvaltı keyfiiii 😋😋 Kruvasan yeriz bi hanfendi ile 🥐🥐😇 o zaman çaylarda benden olsun reis 😋
Derin sohbet eşliğinde çok güzel olurdu 😂☺️😋
Ben utanmaktan gulemezdim ki 😂😂
😂
Yani öyle tercih edebileceğim biri yok ama güzel bakımlı ve giyinmesini bilen özellikle konuşmasını daha çok iyi bilen bir hanımefendi ile neden olmasın.
Cevap
26Cevap
@_Elyise ablamla çıkardım kahvaltıya :D isterse ama
@_Elyise Teşekkür ederim abla 😂😂 evet para konusu bende çünkü
@_Elyise Kazandım bu sefer çok iyi 😂😂
@_Elyise Tamam sustum 😂😂
Eğer beni tanıyan varsa bilir ki ben kahvaltı yapmam 23 yıldır kahvaltıya dair hiçbir şey ağzıma sürmedim. (Poğaca, tost) hariç
kahve en güzel kahvaltıdır.
@uzaydakitirtil
@masalsizkaldim
Kız kıza şöyle güzel bir kahvaltı hiçte fena olmaz hanii..😋
Üff nefis olurdu 😋😋
Öğle yemeği yapalım biz onu ekmek arası skdjdks
@AliceMixfield ham ham ham 😋
Benimle kahvaltıya çıkmak ve iki muhabbetin belini kırmak isteyenler varsa ismini yazabilir 😂😂
Tabi ki canım kendim oldurdum dur hemen kendimi etiketliyeyim @Benlaraa😘
Yalnız kahvaltı etmeyi sevdiğim için kimseyle çıkmazdım.
Bir sucuklu yumurta meselesi vardı , onu gömeceğiz 😋 @Gökhannnnn_
Biri var şu an hatırlamıyorym kim diye çok olgun buluyorum ve çok samimi geliyor onunla isterdim
Bana sebepsiz engel atan kızlara İzmir turu hediye kahvaltı dahil tabi 😂
Tabiki kahvaltimin tamamini bana ismarlayacak olan sitenin en guzel kizi olurdu.
etiketlik insan tutmuyorum şöyle sorular için maalesef dhdhd
Kahvaltı yapmaya üşeniyom ben ama 🐸
Gel ben ısmarlayım o zaman yaparsın 😂
Tamam tamam yaparım ya jajsjaj 😄
🙃😇
Neli istersin 😄
Patatesli yapıyım 😄
Tamam en kısa zamanda yapacağım 😊
😇🙃
@Eoéa_Eoéa olurduu💅😌😻
@asuasuasuman çiçeğim çoook açımm😅😅 hadi koş😅
Hemen geliyorum tatlım 😊💃💃
@laylaylomgalibaa
@igdonducakss manzara niyetine.
Günaydın günaydın 🙃
Kimseyi tanımıyorum tanımakta istemiyorum
@Hayatİstanbul77 olmalı
Bencede sen olmalısın...
Az kaldı van kahvaltısına
özel biri yok
Kendimle çıkayım ben😁
Tek başıma çıkmayı tercih ederdim
Tabi ki kendimle
@r_engarenkyollar sonra da sinemaya olur mu?
Geldim geldim 😂 kusura bakmayın biraz geç kaldım 😂 malum iatanbul trafiği 😂 hazır kahvaltıya i bayılırım 🤗 bu güzel etiket için çok teşekkür ederim 🙏 genç adam çok naziksiniz 🙏
Rica ederim ne demek canım sinemadan sonra bana gidelim mi
Hayır 😂😂
😂😂
Kimseyle 😂
😂😂
Kahvaltı ısmarlıyacak varsa giderim ama açım zaten 😂
😂😂 öyle birisi yoktur heralde bilemiyorum hahahha
Param yok ısmarlayamam kimseye kimse kusura bakmasın 😂😂😂
Ahhahahah 😂😂 belki ismarlayacak birisi çıkar
Hadi bakalım 😂
😂😂.
Tabii ki sen @hadibe06 🥰😘❤️🌹
Tek başına tercih ederim...
Kimseyle banane bu sitede adam yok ki zaten
Kimseyle gitmem
Kimseyle
Kimseyle çıkmam.
Bir kişi var
@seriffe
Çıkardık tabi ki 🥰
♥️
Tamam abla anladık kahvaltı yapmışsın
Kimseyle kahvaltı yapmadım yanlız yapmak istiyorum sadece
@ertugrulkartal1903 🥰
Kimse
yeni geldim tanımıyorum kimseyi.
Kimse
Kimsem yok hü
Hiçkimseyle
Sisman olmayan herhangi bir kiz
Kahvalti
Hiçkimse
Ben ben ben
kendimle
Çakmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?