Dun ilk kez gorustuk, masada telefonuyla hic ilgilenmedi ve hep goz temasi halindeydik. Guzel sohbet ettik 1,5 saat kadar. Ben taksiyle gitmistim o arabasiyla geldi, cok israr etti eve birakmak icin. Mesafenin uzun oldugunu da biliyordu. Ben de en sonunda tamam dedim 5 gibi beni eve birakti. Sizce gorusme olumlu mu gecti? Ama telefon numarami istemedi.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kral adammis isi biliyor ama sonra ortaya cikar hersey Şu an iyi bi numaracida olabilir :)
Ohaaa ahhaha isi biliyor derken ya biraz aydinlatir misin beni cunku gercekten anlamiyorum
Valla aslinda anlicak bisey yok yani aydinlat derken ikiniz konusuyosunuz mesela yaninda bulunsam 1 gun konusmalarinizi gorsem ne oldugunu anlarim biraz yemlemek lazim :)
Napiyim peki o dedigin pek mumkun degil :) sak diye anlamissin lutfen lafi ortaya atip gitmeeee aciklaaa
Ya konusmalari gormek istemiyorum tabi ki k sizin aranizda ben sunun icin dedim konusurken anlarsin yani hafif hafif yem at ne bilim ufak bi cinsellikten gir ama acik acik degil bisey yazdin mesela ucu oraya hafiften dokunsun ne dicek bakalim yani ucu acik seyler soyle dokundur biraz tepkilerini iyi izle sonra karar senin iyi bi insan da olabilir ama emin olmak lazim bi bayansin sonucta
Anladim dunku gorusme icin olumlu olumsuz bir fikrin var mi peki
Yani anlattigina gore olumsuz bisey olmamis ama surekli olumlu olursa hersey super olursa bi sikinti vardir
tesekkur ederimmmm
Rica ederim kral :)
Numarayı niye istemedi? acaba unuttu mu🤔 ama hoşuna gitmesen uzak mesafaye yakıt harcamazdı erkek kafası 😂😂
Ilk o gitmis bulusma yerine bana da Instagram ustunden cagri atmis ama masada vs de istemedi yani
Buluşacaksınız insan bir numara ister haberleşmek için, masada sohbetten akla gelmez belki ama kalkarken isteyebilirdi. İstememiş enteresan🤔Soracaksın aşkım, ne düşünüyorsun fikrini merak ediyorum de sor. Belki unuttu belki hoşlanmadı bu bizim kuruntumuz sormadan bilemezsin.
Hoslanmadiysa bilmiyorum yazmak mantikli mi degil mi, bana hediye de getirmisti…..
Hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorsun bile, bunu yazınca öğrenebilirsin? 🤔Hediye getirmiş, düşünceli adam aferin ama ilk görüşmenizdi takılma ona. Benim görüşüm hoşlanmasa o kadar yolu seni bırakmak için götürmezdi erkekler için arabaları kıymetli benzin pahalı 😂 Bırakayım diye ısrar etmezdi bence ama kuruntu işte bunlar sormadan bilemezsin. Sor. Sorman çok normal doğal
O masadan kalkmadan once bana nasil gozunde profil cizdim falan demisti ben de olumlu bir sey soylemistim amaaa kendim icin sormak o an hic aklima gelmediiii ya ve hesap odeme kismi gelince odemeyi teklif etmistim bir sonrakinde sen odersin demisti
ohooo aşkımsu sende daha hala hoşlanıyor mu diye düşünüyor musun? 😂 Hoşlandığını bilmem ama ilgileniyor işte seninle besbelli daha ne
Yaaaaa yorumunu yerimmmm motive oldum bebeksinnnnnnn
oyşş 🥳😍😍
Hmm, sen neden istemedin? Ve nereden haberleşiyorsunuz?
Instagram uzerinden. O istemeyince geri durdum cunku gorusme teklifi ondan gelmisti ustelik gorusmede de israrciydi
Peki sonra hiç yazismadiniz mı?
Evet aksam dun 5 gibi eve biraktiktan sonra henuz iletisime gecmedik
Hmm, belki senin onu evine davet etmeni beklemiştir
Yok sanmiyorum direkt arabadan inip tokalastik ayrildik bana kucuk bi hediye de getirmisti, tum hepsi taktik mi acaba?
Olabilir de olmaya bilirde.. bence senden fazlasını beklemiş … sen neden yazmadın peki?
Fazlasini beklemis derken davet anlaminda mi guzellik anlaminda mi
Davet anlamında bence , eğer beğenmediyse seni hediyeni vermezdi … seni eve de bırakmazdı.. demek ki seni eve bırakırken bir kahve içmeye çağırmanı beklemiş olabilir. Ama tokalaşmak ayrı bir sıkıntı
Zaten kahve icin bulusmustuk, bilemedim ya hediyesi de dini bir seydi. Tokalasmak neden sikinti peki?
Opusmek daha ileriye dönük bir hareket olurdu
Görüşme olumlu geçse ne olur telefon istemeyince ilerisi nasıl olacak
Instagram
Saçma. Ben biriyle buluşucam hoşlandıysam daha buluşmadan numarasını alırım. Buluşup 1 buçuk saat keyifle vakit geçirip akşama igden devam etmek saçmaa. Çok heyecanlı biriyse unutmuş olabilir belki.
Valla aksama dogru eve biraktiktan sonra da iletisim olmadi. Ne cikarim yapariz buradan? Bence de sacmaaaa
Anlattıkların çok olumlu gibi bu kadar olumlu şeye karşın 2 seçenek var. Ya unuttu ya da yüzüne karşı nezaketen olumlu gibi davrandı ama aslında onun açısından olumsuzdu. Bazı insanlar yüz yüze kimseyi kıramaz, rencide edemez.
Anladim ama o acik sozlu birisiymis oyle soylemisti, dedigin olabilir evet peki taktiksel yaklasiyor olabilir mi? Hediye de getirmis yaninda cunku
Sanmıyorum taktiklerle uğraşan adam elinde hediyeyle gelmez
Tesekkur ederimmmm
Seninle ilgilenmesi güzel birsey olumlu ama neden telefon numaranı istemediki bir gariplik var bu iste hayırlısı
Hesap kismi geldiginde ben odemek icin teklif etmistim o da bir dahakine sen odersin vs dedi ama lafta da olabilir mi acaba
begenmemiş seni gardaş üzülme
Vay canina
Biz nerden bilelim.
Bilmiyorsaniz yorum yazmayin efendim
Olumlu
Telefon istememesi peki yavastan ilerlemesiyle mi alakalidir
Evet üstüne düşüyor gibi görünmemek için
Gercekten mi bu kadar hesap yapar mi?
Evet
Normal geçmiş
Himmmm erkeklerde begeni olmasa bile birakir mi yani muhabbeti kisa tutup gitmeyedebilir oyle mi