Sizce bunun amaci derdi ne niye boyle yapiyor ve ben neyapmaliyim?

Biriyle 2 aydir flört ediyordum kendisi polis maraşta görev yapiyor ben Ankara 'da oturuyorum gayet guzel bir iliskimiz vardi surekli goruntulu konusuyorduk mesajlasiyorduk 2 gun once aksama kadar konustuk sonra mesajlasmayi kestik ertesi gunu ben buna yazdim isim var yazarim dedi yazmadi gecesine madem konusmak istemiyorsun yolun acik olsun dedim baktim iste gorevdeyim islerim var mesgulum senin derdin ne dedi neyse ogun gecti ertesi gunu yine yazdim yogundum yaxamadim dedi bende konuşmak istiyorsan ya da istemiyorsan soyle dedim ogun mesajlarima bakmadi ertesi gunu seni merak ediyorum iyisindir umarim dedim ve bir daha yazmadim ilk mesajima cevap vermeyip iyim ailemin yanina geldim dedi bende sevindim neyse rahatsiz etmim seni dikkat et kendine dedim tesekkur ederim gorusuruz dedi

Sizce bunun amaci derdi ne niye boyle yapiyor ve ben neyapmaliyim?
Cevapla