Öncelikle 4 senelik ilişkim var ayrılık sürecindeyiz ama beni bitiren ben suçsuzum mesela ortada birsey var çıldırıyorum sinir krizi geçiriyorum o çok sakin
aglasam bile umrunda olmuyor ne zaman onunla dalga gecer gibi davranıyorum o zaman umrunda oluyor arkadaşlar nedir bu gerçekten artık yoruldum
muhattap olmasam geliyor ama ben aramızda sorun olmasın diye konuşmaya çalışıyorum anlatıyorum ağlıyorum haklısın diyor ama hatasız bile olsam beni de haksız çıkarmaya çalışıyor ama böyle umrunda değil gibi deliriyorum sakin sakin duruyor bana akıl verin psikolojim bitti ….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
ayrılma süresinde isen artık seni mutlu etmiyorsa
çek resti bitir
senin canından psikolojinden önemli mi arkadaş
gidiyorsa gitsin
Bence arkadaş senin bu halini bilip, en azından ağladığın zaman falan seni sarıp, sarmalamalı.
Ayrıl gitsin uğraşma. Sen ilgi sevgi ve şefkat istiyorsun.
Ne yazık ki alışkanlığa dönmüş. Biraz sancılı ama atlatilmayan bir süreç değil
İnanın karşımdaki kişi dengesiz olmasa ben yoluma bakarım çünkü ben gurursuz değilim onun yapmak istediği ne ben bunu çözemiyorum
Çözmeye çalışma kendini yıpratır durursun. Önüne bakmalisin
Bağımlı olmuşsun... Direk kafanı dağıt umursama düşünme soğumaya başlarsın...
Evet olduğumu biliyorum ama inanın karşımdaki kişiyi çözümleyemiyorum senden başkasıyla yapacağıma inanıyormusun diyip mutlaka bir açık kapı bırakıp peşime takılıyor e madem seviyor neden canımı yakıyor size soruyorum
Sen uzaklaş ondan böyle kendine zarar verirsin... Kimse vazgeçilmez degil... İnsanoğlu yapar...
Neden ayrıldınız sebebi neydi
Sürekli farklı sebepler oluyor mesela alkol içince kendisi kaybetmesi bünyesi kaldırmıyor. Normalde bana yapmayacam diye hep söz verirdi bu sefer ben buyum dedi beni umursamadı bile
Değerlendirme şansınız yok mu ilişkinizi 4 sene çok ya
G2çmiş olsun
cinsellik yaşadınızmı?