Erkekler, Artık su bile içemiyorum kimsem yok derdimi anlatacak siz fikir verin?

Öncelikle 4 senelik ilişkim var ayrılık sürecindeyiz ama beni bitiren ben suçsuzum mesela ortada birsey var çıldırıyorum sinir krizi geçiriyorum o çok sakin

aglasam bile umrunda olmuyor ne zaman onunla dalga gecer gibi davranıyorum o zaman umrunda oluyor arkadaşlar nedir bu gerçekten artık yoruldum

muhattap olmasam geliyor ama ben aramızda sorun olmasın diye konuşmaya çalışıyorum anlatıyorum ağlıyorum haklısın diyor ama hatasız bile olsam beni de haksız çıkarmaya çalışıyor ama böyle umrunda değil gibi deliriyorum sakin sakin duruyor bana akıl verin psikolojim bitti ….

Erkekler, Artık su bile içemiyorum kimsem yok derdimi anlatacak siz fikir verin?
Cevapla