Sevgilime bu zaman kadar su bile aldırmadım artık öyle değilim iyi mi yapıyorum sizce?

Bakıyorum adam iyice öküzleşti ve 6 yıldır birlikteyiz önceden kıyamazdım hesap bile ödetmeye ancak artık dedim ki bu adam bana para harcamaya alışmalı ve canım bir şey istediğinde alır mısın diyorum az önce mesela bir elbise attım kendim alabilir miydim evet alırdım ancak onun almasını istedim ve artık gözünde daha bi kıymetlendim erkeği eziceksin onu anladım ben yaaa
Güncellemeler
1 yıl
Haklısın artık arada ben de bi tatlı götürüyorum ona ufak tefek hediyeler alıyorum ki çocuk karşılıklı olduğunu da bilsin di mi
Sevgilime bu zaman kadar su bile aldırmadım artık öyle değilim iyi mi yapıyorum sizce?
Cevapla