Benim aşık olduğum biri var 1 sene oldu bu sene okulda son senemiz mektup yazıp vermek istiyorum okulun son günü sizce ne yazıyım?

Benim aşık olduğum biri var 1 sene oldu bu sene okulda son senemiz mektup yazıp vermek istiyorum okulun son günü sizce ne yazıyım?
Cevapla